Ingen dans på rosor

Livet är ingen dans på rosor, speciellt inte förhållanden :( Har insett att jag kanske inte
ska va tillsammans me nån, har alldeles för stort kontrollbehov och i slutändan är det
bara mig det drabbar ....

Jag vill inte vara en jobbig bitch, jag vill kunna lita på honom men hur ska det gå till
när han inte ger mig en chans? När han bara ljuger och smusslar gång på gång på
gång .... Varför ser han inte mig längre? Varför kan inte jag vara viktig för honom?

Idag är det ingen bra dag .... som ni märker ^^

Han är allt för mig,min bästa vän och mitt bollplank ..... Jag ger 110% men han kan
inte ens förmå sig att försöka ....

Jag vill verkligen att han ska se mig, att han ska uppskatta det jag gör .... eller är
det så att han har gett upp? Att han inte älskar mig längre?

 



Kommentarer
Anonym

vad menar du med stort kontrollbehov ?

Vad ljuger han om, har han någon annan eller är det så att han vill ha lite egen privat tid vilket du har haft gott om då han jobbar och du har varit ensam hemma eftersom du inte har arbetat och nu har du några timmar/dag då tösen sover!

Älskar du honom eller är det så att det är bekvämt med bostad och att bli försörjd ?

2011-09-01 @ 15:39:00
Anonym

Du är ju helt patetisk. Du ska väl vara tacksam att han orkat med dig o försörjt dig i alla dessa år.

Tycker att du är helt otrolig inte kan väl du tro att livet är en smekmånad hela livet.

Att din kille stått ut med dig o din svartsjuka så länge ska du väl tacka honom för o inte hänga ut honom via internet.

Det är otroligt att DU kan sitta o skriva om ERAT liv på detta sätt.

Konstigt att du nu inte orkar med honom när du fått barn.

Han kanske bara fick vara spermadonotor till dig så du fick barn o kastar honom nu.

Skulle skämmas om jag vore DU.

Skärp dig o väx upp istället

2011-09-01 @ 17:57:59
Rebecca

Herregud, fy fan va ni är fega,vågar ni inte stå för era patetiska åsikter?



Jag älskar honom av hela mitt hjärta,han och vår dotter är det absolut bästa som hänt mig och en av anledningarna till att jag funderade på att separera va just för att jag inte vill att han försörjer mig längre, jag vill ta tag i mitt eget liv och stå på egna ben,klara mig själv. Tror du att jag tycker att det är kul att han försörjer mig, ingen jävel vill väl leva på nån annan.



Jag är enormt tacksam för att han "tar hand om" mig men jag mår inte speciellt bra av det för jag har noll självkänsla och känner mig så jävla onödig för att jag knappt kan bidra me nåt.



Öhhh, han är ingen jävla spermadonator, han är min fästman .... Varför skulle jag vilja gifta mig me honom om han inte betydde nåt? varför skulle jag bry migom honom om han bara va luft för mig???



Jag vet mycket väl att livet inte är lätt, jag hade en tuff barndom och det va först när jag träffade Patrik som jag blev innerligt lycklig och vi har det nästan bra jämt ..... vi bråkar aldrig och när vi bråkar så handlar det alltid om samma sak.

2011-09-01 @ 19:06:52
Anonym

Läs ditt tidigare inlägg så förstår du kanske de kometarer du har fått.

Det svar du ger på inlägget stämmer ju inte !!

Där står det att du inte bör leva tillsamans med någon och i ditt senaste inlägg vill du gifta dig !

2011-09-01 @ 19:18:07
Rebecca

Nä, jag kanske inte bör va tillsammans me någon OM inte man kan kommunicera me varann men jag älskar patrik och jag önskar att vi lär oss prata me varann för jag vill gifta mig me honom så småningom ...

2011-09-01 @ 19:21:28
Anonym

Läs ditt tidigare inlägg så förstår du kanske de komentarer du har fått.

Det svar du ger på inlägget stämmer ju inte !!

Där står det att du inte bör leva tillsamans med någon och i ditt senaste inlägg vill du gifta dig , trots att du inte kan lita på honom!!

Är han inte en spermadonator ? Hur många gravtest har du gjort innan du blev gravid , du var ju även då färdig att lämna P , planerade att ställa dig i kö på bostadsförmedlingen (att du inte gjorde det då var din brist på pengar)står det i din gamla blogg.

2011-09-01 @ 19:27:03
Rebecca

Vi har våra problem men jag vill lösa dom för jag älskar honom .... vi har varit tillsammans i över 5,5 år och har Thea, det är inget jag bara vill kasta bort även om det känns så endel gånger.



Ja, det är väl klart att jag gjorde gravtest för jag ville ju bli gravid, tycker inte det är konstigt alls. förstår inte vart du vill komma me det?

2011-09-01 @ 19:30:52
Anonym

Glöm inte att du var paranoid på att göra gravtest



Vem är det som är patetisk ?? Du eller de som skriver ett okänt namn

Hälsningar



LOTTA

2011-09-01 @ 20:03:53
Anonym

Ett under att P kan vara med någon som DIG

2011-09-01 @ 20:18:03
Anonym

Tror du att du kan lösa era problem offentligt, själv skulle jag bli vansinnig om min man lämnade ut mig på internet!

Vill du bli utlämnad som en skitstöveel på internet??

2011-09-01 @ 20:27:24
Anonym

v ad består ditt kontrollbehov av, svartsjuka tyder på dåligt självförtroende , är det det du lider av så

2011-09-01 @ 20:32:42
rebecca

Jag håller me dig, jag tycker också att det är ett under att han vill va me mig men det är ju uppenbarligen hans val, eller hur?



Han är ingen skitstövel, tvärtom är han världens underbaraste när vi inte bråkar men det är väl dom flesta killar. Jag vill inte lämna ut honom men jag har ingen att prata me så därför blir bloggen min ventil.

2011-09-01 @ 20:38:00
Anonym

Är det hans önska att vara med dig eller vill han det enbart för att ni har Thea ?

Vad vill du , du klagar ju ofta på ditt tråkiga liv GÖR NÅGOT !!!

2011-09-01 @ 20:57:24
Rebecca

det får du nog fråga honom om, jag kan inte svara åt honom! Jag är mammaledig, det finns inte så mycket jag kan göra!

2011-09-01 @ 21:02:49
Anonym

Vill han det ?

eller är det för att ni har Thea



Gör något åt er situation annars kommer förmodligen Thea sakna sin pappa så som du gör



2011-09-01 @ 21:08:08
Rebecca

Som sagt, det får du väl fråga honom. Jag vet knappt det själv. Dra inte in Thea är du snäll! Hon har ingenting me våra problem att göra och hon kommer alltid främst!!!!

2011-09-01 @ 21:14:37
Melissa

Asså alla ni som skriver alla dessa jävla kommentarer varför kan ni inte stå för vad ni skriver och skriva erat namn !? Så fegt tycker jag !!

2011-09-01 @ 21:44:09
Empy

Fattar inte varför ni inte bara kan låta rebecca vara, ja menar ja förstår att ni har era åsikter, men håll dom för er själva, det finns ingen som tvingar er att läsa vad hon skriver, och absolut ingen som tvingar er att kommentera.. Och ni säger att hon ska växa upp, men om ni nu tycker att hon är så barnslig, så kan ni ju ta en titt på själva, för just nu så beter ni er som man gjorde när man gick i 9:an och det är inte särskilt vuxet eller? Kör ditt egna race becca, du tjänar på det i längden, och du kommer må så mycket bättre!

2011-09-01 @ 22:06:14 | http://metrobloggen.se/Empiis
Empy

Fattar inte varför ni inte bara kan låta rebecca vara, ja menar ja förstår att ni har era åsikter, men håll dom för er själva, det finns ingen som tvingar er att läsa vad hon skriver, och absolut ingen som tvingar er att kommentera.. Och ni säger att hon ska växa upp, men om ni nu tycker att hon är så barnslig, så kan ni ju ta en titt på själva, för just nu så beter ni er som man gjorde när man gick i 9:an och det är inte särskilt vuxet eller? Kör ditt egna race becca, du tjänar på det i längden, och du kommer må så mycket bättre!

2011-09-01 @ 22:06:29 | http://metrobloggen.se/Empiis
lj

http://www.familjeliv.se/Forum-9-202/m59307221.html

Läs det där. =)



Tänk på att ett barn kan påverkas av hur föräldern/föräldrarna mår.

2011-09-02 @ 08:48:36
Anonym

Vilka bra råd "kör ditt eget race" är. Det kan hon inte då hon är beroende av någon annan, det är barnsligt/ brist på erfarenhet att tro att livet kan funka så.

Att köra sitt eget race innebär det att leva på socialen ? Patrik är väl snäll eller dum som försörjer henne trots att han inte har någon skyldighet till det.

2011-09-02 @ 10:43:02
Rebecca

Vem har sagt att jag vill leva på Patrik? Jag har försökt få jobb men det är inte det lättaste och just för tillfället kan jag inte göra nåt åt min situation, annat än att göra slut och det vill jag inte. Patrik har ingen skyldighet att försörja mig, det håller jag me om. Jag vill inte leva mitt liv såhär, jag vill tjäna mina egna pengar och betala för mig. Jag är ingen bitch som utnyttjar patrik för jag har dåligt samvete var och varannan dag.

2011-09-02 @ 10:51:46
Anonym

SLUTA o gnälla om ditt liv, helt patetiskt. Att hänga ut sig på detta sätt är otroligt. Gör nåt i ditt liv istället för att gnälla.

Det finns människor här på jorden som har ett rent helvet och du har mage att gnälla som en lite jÄVLA BORTSKÄMD UNGE.

Hoppas du lär ditt barn att vara tacksam för den hon är och vad hon har i livet.



2011-09-02 @ 11:05:11
Anonym

Men du får ju föräldrapenning så du behöver inte leva på honom..?

2011-09-02 @ 11:07:19
Emmi

Herremingud. Vad har du för idioter som läser din blogg? Fega krakar.. Du är ju ändå mammaledig, finns det nåt annat HELTIDSJOBB? Jobbet får du väl ta tag i sen när Thea börjar på dagis. Han har ju valt att leva med dig, är man två så hjälps man åt i den situationen man är i, så enkelt är det. Vet inte vad det andra idioterna som skriver här är i för konstiga förhållanden där man bara tar hand om sig själv.. Det kommer lösa sig! Men jag tycker fortfarande att du ska ta en fredag/lördag och gåå ut och hitta på ngt, Patrik kan väl få mysa lite med Thea själv :) Jag ska ut på fredag, häng på!

2011-09-02 @ 11:07:41
Rebecca

Varför fortsätterni läsa min bloggt då? Om jag nu bara klagar på allt? När jag skriver att jag är lycklig och mår toppen så är det ingen jävel som bryr sig. Ni är patetiska idioter som bara vill gotta sig i andras elände. SKAFFA ETT LIV!!!



Ja,jag får fp men det är inte mycket. Får ut ca 2300-2500 kr i månaden och då har jag tagit me barnbidraget. Visserligen kostar inte Thea så mycket än men det är ändå blöjor,mat, våtservetter och kläder som behövs.

2011-09-02 @ 11:21:21
Emmi

Har inget med saken att göra men du borde få mer pengar, kolla upp det! Jag fick iaf runt 4000 när jag var mammaledig..

2011-09-02 @ 12:22:25
Rebecca

Jag tar bara ut 3 dagar kvar så att jag kan va hemma me henne tills hon börjar förskolan och ju äldre hon blir desto mer kommer det kosta så då kan jag ta ut fler dagar.

2011-09-02 @ 12:33:02
Empy

köra sitt egna race menas med att hon ska skita i sånna som er, som bara trycker ner för att ni inte har något eget liv, ni känner henne inte ens, så varför bryr ni er.. En blogg är till för att skriva av sina kännslor, precis som becca gör.. So back off!!

2011-09-02 @ 12:39:54 | http://metrobloggen.se/Empiis
Anonym

Att ha en blogg och blotta sig själv är en sak men nu blottar hon även ut en annan människa, kanske Patrik inte vill bli utblottad.

Har man en blogg får man räkna med att människor regerar både positivt och negativt, kan man inte ta det kanske man inte ska blogga.

2011-09-02 @ 12:46:31
Anonym

Synd att Rebecca inte har förtroende för er som tycker att hon gör rätt när hon lämnar ut sin familj på detta sätt !

Då hade hon ju ringt er för råd ni som vet så bra!!

2011-09-02 @ 12:57:46
Rebecca

Alla killar (även tjejer) är inte guds bästa barn JÄMT! Varför ser ni bara det dåliga jag skriver om Patrik? När jag skriver att han är världens underbaraste person är det ingen jävel som reagerar. Jag har skrivit typ 100 inlägg om hur underbar han är men det är det ingen som bryr sig om. Ni vill verkligen bara klaga för klagandets skull.



Jag har inget emot att få kommentarer men det är så mycket onödigt och riktigt elaka saker som folk skriver. Och ja, jag målar ut Patrik men det gör jag ju även när jag skriver hur underbar han är osv osv. Eller?

2011-09-02 @ 14:36:30
Anonym

Hur ska R kunna gå ut med E , det finns ju inga pen ?gar de la hon ju hos tandläkaren eller tänker du bjuda henne eller ska P betala även då R går på krogen? Hur tänker du

2011-09-02 @ 14:45:49
Rebecca

Du har alldeles rätt, anonym. Jag har inte råd att gå på krogen och dessutom är det inget som lockar heller. Patrik ska verkligen inte betala för mina nöjen, det gör jag själv när jag har råd :)

2011-09-02 @ 15:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!