Kvällshäng i lekparken

Nu har jag fixat så att inga kommentarer kommer publiceras innan jag har godkänt
dom! Är så jävla trött på att folk inte har vettigare saker för sig än att hitta minsta
lilla fel. Förstår inte ens hur och varför jag ens förklarar mig. Visst, folk får gärna ha
åsikter men elakt skit är bara onödigt.


  

Anyway .... efter maten så drog jag me familjen bort till parkleken så att Thea fick testa
lite saker, hon fick åka rutschkana, gunga och gunga på hästen :) Hon va väl inte direkt
super faschinerad men rutschkanan tyckte hon om och att gunga va roligt om man satt
framför henne och sa heeej när hon kom farandes :D

   

  

Thea blev trött av att hänga i parken så hon ligger och knoppar, jag och gubben
sitter och glor på tv i brist på annat ^^ Ska ge mig ut på balkongen några minuter
och sen ta tag i disken .....

Ikvällär det idol som gäller :P



Kommentarer
Sandra

Jag beundrar hur du orkar med alla dessa onödiga, elaka(?) kommentarer från folk som bara är ute efter att jävlas! Varför ska folk gång på gång kommentera precis allt som du gör och få det att låta så j*vla fel. Det är klart som fan att man vill ha det städat där ens barn som hasa/krypa fram på golvet utan att behöva se ut som en dammråtta så fort man tar upp han/hon. Bara för att man städar behöver det inte ta hela dagen. Och man orkar inte, vill inte städa varje dag heller. Man är ingen dålig mamma/människa för det!! Och som din träning, alla kan inte träna hemma, vissa måste få ta sig till ett gym för att bli motiverade. Finns så mycket som har skrivits som jag skulle kunna försvara. Jag kände att jag bara var tvungen att skriva något, blir så förbannad på folk ibland!!



Ingen människa är perfekt, så varför skulle rebecka vara det?

2011-09-06 @ 22:03:39 | http://sfaltin.blogg.se/
emelie

Åh va arg jag blir när jag sitter och läser dina kommentarer . Vad är det för jävla hackkyckling du har fått efter dig. Samtidigt blir man ju road, va tråkigt folk kan ha att dom verkligen sitter och letar fel....

2011-09-07 @ 00:03:07 | http://emelielindhamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!