Lite bättre idag

Idag känns livet lite lättare :) Vi glömmer gårdagen och går vidare .... tills nästa gång
iallafall =/

Jag och Thea gör inte så mycket .... Hon ligger i babygymet och piper, ska ta och lägga
henne så hon får ta sin förmiddagslur .... då ska jag passa på att hoppa in i duschen och
göra mig ordning ... Vi tänkte ta en promenad till pappas jobb och säga hej lite senare :)

Skönt me fredag idag :) Ikväll ska vi bara mysa .....

Får se va som händer i helgen ..... Patrik ville åka ut till hellasgården imorrn om det blir
hyfsat väder så det kommer vi nog göra och på söndag ska vi loppis i Aspudden :)

Ha en härlig fredag!



Kommentarer
Anonym

Du borde söka hjälp.....

2011-09-02 @ 11:06:15
Rebecca

för vad? jag mår alldeles utmärkt men tackar som frågar :P

2011-09-02 @ 11:23:32
Anonym

Hjälp behöver du pga att du svänger så i humöret !

Ena dagen är allt skit och nästa är allt toppen !

Att lämna ut sin familj så som du gör är sjukt och elakt av dig.

2011-09-02 @ 12:41:01
Anonym

Du är labil och omogen kanske någon terapeut kan hjälpa dig!

Läser P din blogg vet han att du lämnar ut honom och era problem offentligt och vad tycker han om det vore kul att veta.

Orsaken är ju att du inte har förtroende för någon av dina vänner så skaffa dig nya eller en terapeut är mitt råd

2011-09-02 @ 13:15:55
Anonym

Du behöver nog hjälp för ditt kontrollbehov Patrik ska ju kontrolleras även då han jobbar !!

Han kan inte ha det lätt

2011-09-02 @ 14:40:51
Rebecca

Jag skrev aldrig att det va toppen men jag är inte långsint, ser ingen mening me att gå runt och va arg på patrik i i evigheter. Det mår ingen av oss bra av. På vilket sätt är jag omogen? för att jag skriver om våra problem offentligt? det kan jag hålla me om! Men jag måste få ur mig allt på nåt sätt och nä, bloggen är inte det bästa alternativet men det hjälper.



Jag har faktiskt funderat på att börja gå hos en psykolog eller terapeut, jag har så mycket inom mig som bara ligger och gror.

2011-09-02 @ 14:56:50
Rebecca

Va? varför skulle jag kontrollera honom på jobbet?

2011-09-02 @ 14:58:18
Melissa

asså fuck va lack jag blir nu !!!!! sluta kritisera minsta lilla jävla detalj som becca skriver !! skaffa er ett liv ist för att sitta och kommentera hennes blogg JÄMT ! ni måste ju ha ett förjävla tråkigt liv ni själva ! kanske är de ni som bhöver skaffa er en terapeut ?! IDIOTER !!!! :@

2011-09-02 @ 16:28:10
Anonym

Melissa du är en riktigt otrevlig ouppfostrad barnrumpa

2011-09-03 @ 02:01:53
rebecca

Det finns dom som är värre ^^

2011-09-03 @ 07:51:41
Melissa

hahaha du är ju patetisk !!! undra vem fan de är som är otrevlig här liksom ?! sluta och gnäll på andra och sköt ditt eget liv förfan ! du måste ha det väldigt jobbigt , eftersom du måste hacka ner på andra !! och är man o uppfostrad om man blir förbannad och säger ifrån när man ser att ens kusin blir trackad på hela tiden ?!

2011-09-03 @ 15:56:34
josefine mamma till alicia

rebecca lås bloggen ist det har jag gjort med min det är skönt och alla som vill läsa får fråga efter lösen och jag ger det till dom jag känner och vet vilka det är. kram

2011-09-04 @ 08:33:17 | http://aliciasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!