Lördag ...

Hela familjen är lite smått sega idag =/ Jag va uppe en stund me Thea inatt, hon hade tappat
nappen och va ledsen men somnade om så fort hon fick nappen :) Sen vaknade hon vid 7 igen
och då fick hon ligga mellan oss tills det va frukostdags och vid halv 9 va det bara att kliva
upp ....

Har städat lite grann och diskat, jag och Thea har badat .... nu ligger hon och sover och jag
och gubben glor på tv .... Ska ta och göra mig klar och sen åker vi nog på loppis i hågelby-
parken .... Får väl se om man hittar nåt roligt då .....



I eftermiddag tänkte vi våldgästa maria också :) Hade tänkt åka dit tidigare men dom ligger fortfarande
och sover =/ Jävla sjusovare ^^

Har väl inte så mycket mer att skriva om för stunden så vi hörs senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!