Måndag morgon

Och det är UNDERBART väder ute :D Riktigt bara-vara-inne-och-mysa-väder. Det är precis
vad jag och Thea hade tänkt göra.

Hon ligger för tillfället på ett täcke på golvet och leker i babygymet, ska ta och joina henne strax,
tror jag. Fast hon ska nog få välling först. Hon har bara fått välling sen i lördagskväll, hon har inte
varit så matglad sen hon blev sjuk :( Spottar bara ut maten och får kväljningar .... Men jag tror
hon börjar bli bättre, hon är inte lika täppt som innan och hon är piggare .....

Jag hoppas att vi får lite besök senare :) Vore lite trevligt ju .... Tänkte hur som helst ställa mig
och baka kladdmuffins under dagen ..... Jag har aldrig sagt att jag "bantar",gillar inte det ordet ....
Jag försöker gå ner i vikt och hittils har jag lyckats gå ner nästan 1 kg, det är inte mycket men det
är en början .... Om 2 två veckor ska jag börja träna också och då hoppas jag att kilona bara
ramlar av en :P Och som jag har sagt TUSEN gånger förr, bara för att man vill gå ner i vikt så
betyder inte det att man måste sluta upp me allt onyttigt, det är mängden man måste minska ....

Men fortsätt gnäll över både dittan och dattan om ni mår bättre över det, jag ger fan i vilket!

Nu ska dottern få en ny blöja och mat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!