Mysigt me regn

Här piskar regnet mot fönstrena och åskan mullrar lite grann, ganska så mysigt :)

Dottern sover, sjuk och hängig som hon är :( Fast hon är ändå hyfsat pigg och glad men näsan
rinner och hon har svårt att andas ....

Jag och mannen myser i soffan framför idol och sen är det dags för partaj (tv-programmet asså).

Vi har bara vart hemma idag, blev inte att vi åkte upp till maria i eftermiddags. Vi städade lite och
så kom svärpäronen förbi en stund :) När dom åkte hem så fixade vi ordning Theas vagn så nu är
hårdliften officiellt ihoppackad. Vi fixade ordning sittdelen ordentligt me åkpåsen och hela köret och
nu sitter hon faktiskt riktigt okej där :)

Vi tog en promenad till sibylla och köpte middag, orkade inte laga nån middag ikväll så skäll på mig
nu bara ^^

Imorrn blir det ingen mamma-grupp :( tredje gången nu som vi missar ..... skittråkigt men va ska man
göra när både jag och Thea är sjuka ..... Förhoppningsvis får vi istället besök av Maria och Melissa så jag
tänkte ställa mig och baka kladdmuffins imorrn så vi har fikabröd :)

Nu ska jag fortsätta leta efter goda recept till min lilla receptpärm som börjar växa alltmer :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!