Ny vecka, nya tag

Imorse hade jag en trött dottern, va tvungen att väcka henne och då va klockan ändå halv 10 :P
Men hon blev pigg så fort hon fick gröt. Klädde på henne och satte henne i gåstolen ute i hallen
medan jag hoppade in i duschen och sen gjorde jag mig klar.

Va ju dags för mamma-gruppen idag och det va faktiskt roligt att träffa alla igen :) Thea hade det
ännu roligare och hon lekte för fullt och drog sig fram me en väldans fart. På vägen hem så somnade
hon, helt utmattad :)

Fick hem korten som jag skickade för framkallning idag så medan hon sov satt jag och sorterade och
fixade lite, nu återstår bara jobbet att klippa och sätta in dom i albumen.

När älsklingen kom hem från jobbet så hjälptes vi åt me middagen,blev lövbiffgryta ikväll, va jätte
gott. Mannen uppskattar den verkligen :)

Imorrn kommer Anki och sitter barnvakt några timmar, jag ska ta och masa mig iväg till gymet
nämligen :D Är lite pirrigt, har inte tränat på flera år och sen har jag aldrig varit i västertorpshallen,
vet inte alls hur det ser ut. Men man får väl säga att man är nykomling. Det ska iallafall bli skönt
som satan, kommer ha en ********* träningsvärk imorrn kväll men det är det värt :) Tänker börja
försiktigt och bara träna 1-2 timmar ca 2 gånger i veckan och sen tänker jag utöka me vattengympa
nån kväll i veckan också.

Nä,nu ska mannen få sätta sig och kolla tradera och sedlar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!