Som vanligt ...

Jag hatar när man inte kan prata me varann .... Jag pratar medan han tiger .....
Det är väldigt givande ^^ Men det är ju som vanligt efter att vi har tjafsat ....
Patriks metod är att lämpa över alla problem på mig och min uppgift är att
försöka fixa allt på egen hand medan han går omkring och mår toppen .....

Man kanske skulle försöka gå i parrådgivning, det är det enda jag kan komma
på som kan hjälpa .....

Jaja, det är som det är och alltid har varit .... Vill han inte prata så slipper han,
jag tänker inte tjata på honom ....

Idag har jag tvättat täcken och kuddar och småplockat lite .... Har ju varit sånt
***** väder ute, fy va det har åskat och regnat idag .... När det åskade som
mest låg jag i sängen och mös me Thea .... Hon kunde inte bry sig mindre om
ovädret .... Annars har det inte hänt så mycket .... Gjorde broccoligratäng me
kycklingfilé till middag ..... Thea ligger och sover nu och jag och Patrik kollar på
tv .... Är väl lite spänt mellan oss ....




Kommentarer
Anonym

Skaffa dig ett eget liv och bli oberoende1

Det ställer en del krav på dig klarar du det??

2011-09-01 @ 20:06:32
Anonym

Självklart klarar du det , du löser ju de övriga problemen medan Patrik har det bra! Han arbetar ju bara x antal timmar/dag. Kliver upp 3-4 timmar före dig på morgonen.

Du behöver ju bara lite utbildning och ett jobb men det är väl inget problem för dig, du som löser alla problem!!

HJKLÖ (samma som annonynm)

2011-09-01 @ 20:22:15
Rebecca

Jag har redan utbildning och tyvärr kan inte jag trolla fram jobben!!! Jag skulle gärna byta me Patrik om vi hade haft råd. Jag älskar att va hemma me min dotter EN VISS TID men man tröttnar,man vill ut och träffa folk i ens egen ålder.

2011-09-01 @ 20:46:55
Anonym

Varför skaffade du inte ett arbete innan du blev gravid Det finns många arbetstillfällen för barnskötare !

2011-09-01 @ 20:51:53
Rebecca

Ja, det finns många jobb som barnskötare ute men för det mesta krävs specilla kvalifikationer, jag sökte massa jobb innan jag blev gravid och jag va på flera intervjuer men fick aldrig nåt jobb.

2011-09-01 @ 20:55:42
Anonym

Läser Patrik din blogg ? Vet han hur du smutskastar honom offentligt ?

2011-09-02 @ 12:43:48
Anonym

Om du inte får jobb pga fel utbildning så har du ju ingen!

2011-09-02 @ 13:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!