Söndag morgon

God morgon på er!

Sitter vaken alldeles för mig själv,både mannen och dottern sover ..... Thea har vaknat från
och till sen typ 7 men hon fick mat för en stund sen :) Hon har blivit jätte förkyld, stackarn :(
Snoret bara rinner och igår kväll va hon jätte kinkig, hon fick näsdroppar för att förhoppningsvis
lätta upp andningen lite men vet inte om det hjälpte nåt vidare. Än så länge är hon iallafall
feberfri och det hoppas jag att hon fortsätter va.

Idag kom lingonveckan tillbaka, som en blixt från klar himmel =/ Har ju sluppit den veckan i
snart 1,5 år så det känns mindre kul men samtidigt är det skönt för då vet man att kroppen är
som den ska :P Jaja, livet är hårt som kvinna!  



Igår kollade vi ju på water for elephants och fy fan va den va bra! Så underbar. Så sorglig. Den
tycker jag att ni ska se om ni inte redan har gjort det.

Dagens planer är att åka upp till moster nån timme och hälsa på och sen vidare till svärpäronen och
hälsa på ..... Imorrn är det ju mamma-grupp och jag har ju missat dom två senaste gångerna, vill
verkligen gå imorrn men det beror på hur Thea mår .... På tisdag är det dags för 6-månaderskontrollen :)

Ha en bra söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!