Sova snart?

Inte för mig och gubben men vår lilla dotter ska snart få knoppa. Hon sitter för tillfället
i pappas knä och får kvällens sista mål mat .....

Eftermiddagen har spenderats i vasastan hos svärpäronen :) Vi fick middag och Thea fick
lite nya kläder,bl.a en röd klänning till julafton och så fick hon jätte fina linnebyxor och två
olika toppar till som hon kan ha lagom till nästa sommar :D Hon kommer bli såååå söt i det,
va så himla fint.

Imorrn är det ju mamma-grupp men jag vet inte om jag är så sugen på att åka längre, inte
efter "diskussionen" me J, det sårade mig så fruktansvärt och jag orkar inte disskutera det
mer .... det är hennes åsikt och det är synd att hon har fått fel uppfattning om mig =/

Jaja, så imorrn lär jag och dottern bara va hemma och mysa .... får se om jag ställer mig och
bakar äppelkaka, beror lite på om jag har alla ingredienser hemma. Vi fick en ***** massa
äpplen av patriks mamma nämligen. Nån som vill komma över på en fika i veckan och äta
äppelkaka? :P Tänkte iallafall ge mig ut på en promenad också, skönt att röra sig lite och rensa
tankarna.

Ha en bra söndagskväll och sov så sött!




Kommentarer
Anonym

Hej! Har ni vunnit pengar eller nya lån?

Serva bilen, trännings kort för sex månader och luncha ute !

För en vecka sedan så hade du inte pengar till potatis

2011-09-19 @ 09:19:40
Rebecca

Patrik hade lagt undan pengar för att serva bilen och sen kostade det inte så mycket som han hade räknat me och lunchen ute kostade inte speciellt mycket. och mitt träningskort betalar jag själv, det kommer kosta under 300 kr i månaden. Nåt mer du vill veta?

2011-09-19 @ 10:32:46
Anonym

varför svarar du ens dom här idioterna

2011-09-19 @ 23:15:50
Anonym

Bra att du kan börja träna!

Lycka till med det och din viktminskning

2011-09-20 @ 07:59:45
Anonym

Det gör nog R för att hon har en bättre attityd än vad du har

2011-09-21 @ 13:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!