Tack för en mysig dag!

Åhhhhh, så irriterande ..... alla har snackat om wordfeud men jag har aldrig varit speciellt
intresserad av det men imorse laddade jag ändå ner det för att testa och jag va fast, på en
gång ..... låg i över 1,5 timme och spelade =/ Adda mig gärna: Rebecca1988 :)

Idag har vi tillbringat större delen av dagen me Emma och Greta :D Jag och Thea åkte ner
till Huddinge strax innan 12 och så mötte Emma och Greta upp oss vid bussen. Började me
att käka lite lunch på castello och ge våra döttrar lite mat. Satt ute och snackade en stund.

Sen mötte vi upp Emmas kompis och hennes pojkvän och dotter och knallade till öppna
förskolan vid kyrkan. Och det va typ bara vi där =/ kom typ 2-3 till när det va dags för
sångstund. Men Thea tyckte det va jätte roligt att leka me Greta, dom va så sööööta ju :D
Så nästa Tisdag joinar vi dom igen :) Tack Emma och Greta för en jätte mysig dag <3




Sen gick vi till centrum och fönstershoppade ett tag, jag va inne och handlade lite till kvällens
middag och sen träffade vi maria och melissa .... Patrik kom och hämtade oss vid halv 5 och
sen åkte vi hem och gjorde middag ..... varken jag eller patrik va på vårt bästa humör när vi
kom hem, vi va båda trötta och både blir lättirriterade då. Men nu är det bättre :)

Ska ställa mig och diska lite senare så att älsklingen slipper göra det.

Imorrn ska jag baka bröd och äppelkaka och så kommer maria och melissa över :) Melissa
ville sova här imorrn och det va lugnt :) Får jag lite sällskap. Får se när Anki ska ha Thea då,
hon skulle ringa i veckan men har inte hört nåt än. Och träningskort får jag köpa på tisdag då
fp kommer, hade lite utgifter som jag va tvungen att betala nu.

Nu ska jag mysa lite me min älskling (den stora för den lilla ligger och sover)




Kommentarer
Anonym

Att du inte prioriterar gymkort före lunch ute flera gånger i veckan.

2011-09-20 @ 22:27:57
rebecca

Lunchen i söndags betalade Patrik och jag får inget gymkort för 70 spänn så hur skulle jag ha prioriterat? Dessutom kanske jag äter lunch ute max 2 gånger i månaden, och oftast blir det inte ens det.

2011-09-21 @ 06:53:53
Anonym

USCh vad ofta man läser att ni är irriterade måste vara jobbigt att så ofta vara sura.

Ta tag i erat liv och njut av livet istället, livet är för kort att bara sura hela tiden.

Hoppas ni lär Thea att njuta av livet eller ska hon också bli en riktig tjurkärring!!??

2011-09-21 @ 10:08:43
Anonym

Luncherna den senaste veckan kostade dig ett halvt gymkort

2011-09-21 @ 13:48:18
Rebecca

Anonym 1: Vi är inte på sämre humör än andra, det är faktiskt sällan vi är sura och irriterade även om det låter "ofta" på bloggen. Vi njuter av livet och av varann, tro mig ;)



Anonym 2: Va? 70 kr är knappast ett halvt gymkort, du borde kanske gå en extrakurs i matte och lära dig räkna :P

2011-09-21 @ 15:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!