Skönt me avlastning

Theas farmor har precis åkt och dottern ligger och sover :)

Va skönt att få lite avlastning idag, hade aldrig orkat annars .... Anki och Thea tog en promenad
nån timme och under tiden låg jag och sov och åt lite lunch. Underbart!

Och om drygt 2,5 timme slutar mannen och Thea lär sova i minst 1-1,5 timme så idag behövde
jag inte ta henne själv så mycket .... Nä,vill bara att förkylningen ska ge me sig snart .... blir
alltid så vansinnigt dålig när jag får en förkylning ..... Patrik har det lättare, han snorar och är bara
lite hängig 2 dagar och sen är han frisk, själv får man feber, hosta, snuva, ont i musklerna osv i
i drygt 5-6 dagar :( En aning orättvist!

Imorrn är det fredag igen!!!! :D I helgen ska vi ev på loppis i hågelbyparken om jag mår bättre,
annars får vi se va helgen har att erbjuda .....

Toppen ^^ Det va inte länge dottern sov, hon tog bara en powernap =/ Jaja, hon får va uppe ett
tag och sen somnar hon förhoppningsvis och sover ett tag .... vore typisktom hon somnade tills
patrik kom hem :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!