Träningen är igång!

Fy fan va skönt att ha börjat tränat igen :D Blev en mjukstart tills man har vant kroppen men
körde på rätt hårt ändå i drygt en timme. Blev rodd som uppvärmning, sen körde jag armar
och ben/lår ett bra tag och sen avslutade jag me att cykla 10 min :) Nästa vecka blir det gym
en dag och simning en dag och så vill jag klämma in ett vattengympapass nån/några kvällar :)
Dom dagar jag inte tränar ska jag ut och gå 1-1,5 timme :)

Hade tänkt ta och boka tid för vattengympan men kom på att mitt kort inte har blivit aktiverat än,
får vänta tills imorrn eller övermorrn innan jag kan boka tid. Hoppas det finns platser ledigt på
tisdag kväll :)


Mitt träningskort :)

Kommer nog ha ganska ordentlig träningsvärk ikväll men vet ni vad? Det gör inget för då vet jag
att jag har varit duktig ;) Börjar redan känna av låren lite =/ haha.

Nu ligger dottern och sover, jag ska nog ta och rosta mig en macka (har inte ätit ett skit idag)
och sen ska jag lägga mig i soffan och läsa nya numret av Vi föräldrar som damp ner i brevlådan
tidigare :)

Imorrn ska vi upp till mormor Helen och hälsa på, tänkte baka bullar och ta me också :) Och ja,
jag kommer ta en bulle så skäll på mig bara. Får kompensera det me en timmes promenad :P

Ha en helt underbar tisdag :D





Kommentarer
Empy

Tänk nu bara på, att det du stoppar i dej, måste du förbränna och lite där till för att du ska få den effekten du vll ha.. Försök att äta på en assiet istället för tallrik, ät va 3 timmar, frukost, en frukt, lunch, en frukt och middag och att du inte äter efter kl 7 på kvällen, och ha lltid typ en påse med nötter i väskan, så att du håller ditt blodsocker på en bra nivå, annars är risken stor för småätande och det är de som är det "farliga".. Men de här kommer du fixa galant becca :)

2011-09-28 @ 10:28:33 | http://metrobloggen.se/Empiis
Rebecca

Tack empy för råden :) Va faktiskt och köpte massa nötter igår och yougurt och frukt och lättlagad lunch :) Äter i princip bara ett mål om dagen nu =/ haha ....

2011-09-29 @ 09:25:32
Anonym

Har suttit och läst lite kommentarer, och den där människan som alltid kommenterar så taskiga saker och klagar måste ju vara en å samma person? Kan du inte se IP-nummer? Eller vet du vem det är?

2011-09-29 @ 11:04:34
Rebecca

haha,endel kommentarer är från samma person men det är många olika personer som också skriver, iallafall om man kollar på ip-numret. Jag har mina aningar om vem/vilka det kan va men jag är inte hundra.

2011-09-29 @ 15:32:12
Empy

Ingen fara becca, så ja själv har varit i samma sits som du är, så vet jag hur jobbigt de är... Men du måste vara hård på att äta, helst ska du börja äta typ 2 knäckebröd till frukost, e gjorde jag med en kalkonbit på, super gott och du står dej längre än man troro.. :)

2011-09-30 @ 07:28:38 | http://metrobloggen.se/Empiis
Anonym

Du som är anonym, tycker inte du att Becca skriver skit om andra och då får man väl räkna med mothugg ibland eller ??

2011-10-03 @ 09:01:54
Rebecca

Får jag fråga vem jag skriver skit om?

2011-10-03 @ 14:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!