Trött, tröttare, tröttast

Natten har varit mindre rolig, speciellt för oss som är ovana =/

Vår älskade lilla dotter tyckte att det va dags att kliva upp halv 4 imorse. Hon va kinkig så jag
gjorde välling och Patrik stoppade hennes bitring i frysen, efter maten blev hon nöjd och trött
hade vi hoppats på men icke sa nicke :( Så fort vi lade ner henne i sin säng blev hon halvt
hysterisk så det va bara att lägga henne mellan oss .... Hon rev patrik i håret, petade ut ögonen
på mig, slog sig själv i huvudet mot sänggaveln ..... Så höll hon på fram till kvart över 5, sen tog
jag me henne ut till vardagsrummet så att mannen skulle få lite sömn iallafall .... Hon fick ligga
på rygg på mitt bröst och så klappade jag henne på magen ett bra tag och en halvtimme senare
kunde jag lägga henne i sin säng och äntligen få soooooova.



Hade hoppats att hon skulle ta sovmorgon idag men hon slog upp sina blå vid halv 9 ....

Det är inte ofta jag klagar på livet som småbarnsförälder men är det nångång jag verkligen
klagar så är det dom få gångerna hon håller oss vakna på natten och då ska jag inte ens klaga
för jag vet att många barn vaknar mer en än gång på natten och gör det natt efter natt efter natt.

Så idag ska vi bara va hemma och slappa :) Tänkte vila när dottern sover och så ska jag tvätta,diska
och röja upp lite. Imorrn är hjärtat ledig men han ska ändå upp tidigt. Han ska lämna bilen på service
vid 7, men sen kan han komma hem och lägga sig igen :D myyyyysigt.

Ha en bra torsdag så kanske vi hörs ikväll.




Kommentarer
Anonym

Arbetar inte Patrik på fredagar ?

Är det för att du vill ha sällskap eller??

2011-09-17 @ 12:29:06
rebecca

Patrik jobbar på fredagar men HAN valde att va ledig me tanke på att han skulle lämna in bilen och nej, jag klagar inte på att han är hemma och umgås me mig och Thea.

2011-09-17 @ 15:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!