Två flugor i en smäll

Den här dagen har varit låååång men vi har haft det toppen :D

Först va vi på höstmarknad på skansen,mest för att mannen skulle få köpa penslar men vi gick runt
där nån timme, tittade på djur, åt lite lunch (blev varsin våffla),Thea fick lite yougurt till mellis och
hon va jätte snäll under dom timmarna vi va där, hon va så glad och skrattade massor :) Mammas
lilla fis!





Sen åkte vi raka vägen till IKEA fast Patrik va jätte trött. Men han envisades me att åka dit idag
istället för imorrn så ^^ Vi gick runt och letade efter halkskydd till badkaret men hittade det inte
så vi gav upp det ganska fort eftersom att vi va lite trötta. Jag köpte en ny kudde (jätte skön),
kuddskydd, en "bokhylla" och lådor till bokhyllan och sen åka vi hem och satt och skruvade ihop
"bokhyllan" och jag gjorde ordning Theas hörna, blev jätte bra och nu har hon MASSOR förvaring.



Är för tillfället ensam hemma. Patrik åkte iväg till palmyra för att köpa middag. Tänkte ta och röja
upp lite och ev vattna blommor. Även imorrn blir jag och Thea solo, patrik va tvungen att jobba
nån timme så då ska jag städa lite noggrannare. Annars ska vi väl va hemma och inte göra så
mycket.

Tror att hela familjen kommer sova gott inatt, vill bara lägga mig och inviga min nya kudde :D
hihi.

Äh, skiter i er nu! Ha en bra lördagskväll så hörs vi när vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!