....

Snart slutar mannen jobbet och då är det helg för hans del, skönt att ha honom hemma
och mysa massor :) Det bästa, när man har grälat, är att försonas :) Jag ser ingen
anledning till att va långsint, det blir bara ännu jobbigare. Det är just i stundens hetta
som jag verkligen kan va förbannad och då kläcker jag ur mig både det ena och det
andra på bloggen för att avreagera mig .... Men det betyder inget .... Varken jag eller
patrik är guds bästa barn .... Och jag ska försöka hitta ett annat sätt att avreagera mig
på när vi grälar för jag vill inte offentliggöra våra problem på det sätt jag gör. Jag vet
att det är fel.

För nån timme sen tog jag och Thea en promenad bort till patriks jobb, han höll på och
rensa massa färg .... vi tog en cigg och så .... Det va fruängsdagen idag så det va endel
stånd och sånt i centrum så jag och Thea gick dit och kikade lite ..... Köpte lite badleksaker
till henne :) hihi .... Halvvägs på väg hem så började det regna och vi hann precis komma
in i porten innan det öste ner ....

Nu ligger dottern och sover, hon blev väl trött efter promenaden ....

Jag ska börja plocka och städa undan lite .... Ska kolla om patriks täcke är torrt för då kan
jag bädda rent i sängen också .... Sen får jag väl ge dottern mat innan jag börjar me
middagen som kvällen till ära blir lövbiff,pommes och bea :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!