En dag närmare helg

Jahopp, gubben kände sig bättre redan igår kväll så han åkte iväg och jobbade som
vanligt =/ Lite trist, hade varit skönt att haft honom hemma så att jag kunde fått vila
en stund, halsen bråkar fortfarande :( Men jag får vila lite när Thea sover ....

Hon vaknade vid halv 7 imorse och då fick hon lite mat och sen levde hon rövare i vår
säng, hon va överallt och ingenstans och så tog hon sina första kryptag :D :D :D Vart
så paff, trodde det skulle dröja men inte då, hon gick ju inte långt, tog väl 2-3 kryptag
bara men ändå. Snart kommer jag inte få en lugn stund :P men jag längtar tills hon
kryper på riktigt, så mysigt. Hittils ställer hon sig bara i krypställning i antingen sin säng
eller i vår säng. Hon somnade om vid 8 och så sov vi till kvart i 9 innan vi gick upp .....

Idag ska jag dammsuga och tvätta ..... har tjatat om dammsugningen i typ 3-4 dagar
men än har det inte blivit av =/ I eftermiddag blir det en promenix till långbro, hoppas
bara det inte regnar då, fast jag har ju regnskydd till vagnen, värre är det me mig själv.
Äsch,lite regn har ingen dött av :)

Vet inte riktigt hur vi ska göra me vagnen, hon sitter jätte konstigt i vår teutonia fun och
jag känner flera andra me samma vagn som har behövt köpt ny vagn just för att barnen
sitter så konstigt =/ Men just nu har vi inte råd att köpa en ny vagn .... Hon får väl använda
hårdliften tills den är för liten och sen får vi se hur vi gör .... Tycker det är så trist att hon
inte kan sitta för hon vill verkligen det :(

Nä, ska sätta på en tvättmaskin nu och sen vila en stund (Thea har precis somnat).



Kommentarer
Madde

hon e såå söt er lilla prinsessa =)



ett tips angående krypningen kan vara att när de e i sängen så "kasar" inte knäna, som om de ligger på golvet utan matta, så glider de ju o kan inte komma upp i krypställning, så i början så fick min tös va utan byxor. för då fick hon mkt bättre grepp o började genast krypa =)



folk säger att du kommer ångra dig när du önskar att de börjar krypa, men NEJ, de e såå skönt o de blir mkt gladare, de kan ju sj ta sig runt o utforska =)



sen me vagnen, va menar du med sitter dåligt?

kan du inte ha vagnen på halvt sitt läge, o sen ha så att hon sitter på en lammfilt eller ett vagntäcke?

så att vagnen inte e så "stor" utan att de blir mer ombonat?

hoppas iaf att de löser sig =) inte kul o behöva köpa ny vagn :/



o just de. bra att du ändrat så du måste godkänna kommentarerna. så drygt o läsa alla negativa människors kommentarer!



kämpa vidare med din fina familj =)

2011-09-06 @ 21:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!