Lill-lördag

Usch,man blev ju verkligen inte inspirerad till att gå ut när man såg vädret imorse/förmiddags
men vi hade ju bestämt träff me Tine i liljeholmen så vi va tvugna att bege oss ut iallafall :) Och
det sprack ju upp ganska fort och solen tittar ju till och me fram :)



Vi började me en fika på donken och sen gick vi affärer och jag köpte lite höst/vinterkläder åt
dottern, blev en stickad klänning, en vit stickad mössa, tumvantar, en tjockare tröja och ett set
me leggings och en långärmad klänning .... I slutet av månaden ska patrik köpa en overall till
henne, blir nog en fleeceoverall från lindex :)

 

Tog tåget hem vid 3, hoppade av nere i centrum så att jag kunde handla lite och vi hann bara
komma innanför dörren så kom även gubben :) Nu ligger Thea och sover, förmodligen helt slut
efter dagens bravader .... Min förkylning börjar bli värre :( Snorar och hostar som jag vet inte'
vad =/ Tur att det snart är fredag :)



Ikväll blir det en lugn kväll, som alla andra kvällar :P Glo på idol och mysa me familjen. Äta lite
nötter och så.

Ha en bra lill-lördag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!