Bra start :)

Idag är det första dagen på mitt nya och nyttigare liv och det har gått över all förväntan, men
det är kvällarna som är värst, då är sötsuget som starkast men vi har ingenting hemma så jag
kan inte göra mer än att stå ut :P hehe. Jag ska värma lite rester från middagen men det är
allt.

Jag och Thea tog det lugnt i förmiddags, vi va inne och lekte och jag röjde lite hemma. Hon
fick lunch vid halv 12 och efter det klädde jag på oss och gick ut. Thea somnade så jag tog
en promenad till mälarhöjden fram och tillbaka, en promenad på lite drygt 1 timme. Jag åt
lite lunch när vi kom hem och då kom jag på att jag hade glömt att posta ett viktigt brev så
jag klädde på oss igen och postade brevet. Sen tog jag en omväg till parkleken och där fick
Thea leka av sig lite och sen gick vi till gården hemma och gungade tills pappa kom hem :)
Så jag har varit ute i ca 2,5 timme sammanlagt, det är inte illa :)



Thea va jätte trött så medan jag fixade middagen så tog hon en tupplur vilket betydde att jag
och Patrik fick äta middag själv och lagom till att vi hade ätit klart vaknade hon så då va det
bara att ge henne middag. Vilade en stund och sen packade jag väskan och knallade iväg till
vattengympan. Va inte alls så sugen innan men som vanligt så va det jätte skönt efteråt :)

Nu sover stumpan,jag och gubben sitter och kollar på alcatraz och sen blir det en varm dusch
innan vi kryper ner i sängen. Kommer knappt kunna gå imorrn, känner hur träningsvärken
kommer krypande men det spelar ingen roll för en timmes promenad är det som gäller ändå :)

Hej då så länge!



Kommentarer
Empy

Finns kromtabletter att köpa i hälsokost affärer, jätte bra för sötsuget.. ska tas varje dag.. Värt att prova iaf :) Lycka till på din resa becca, du kommer klara de galant !

2012-04-17 @ 09:51:10 | http://mittnyalivmedgbp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!