Den sista samurajen

Sitter jag och gubben och kollar på nu, han fick välja vilken film han ville mot att jag fick
sitta och blogga under tiden och då valde han den :)

Imorse, när jag för en gång skull va tvungen att gå upp en bestämd tid (klockan va ställd
på 8) så beslöt sig min underbara dotter att sova till halv 9. GRR! Men när jag kan sova då
ska hon vakna halv 7-7 och bara vägra att somna om. Tror nästan att hon gör det me flit
också =/ Hoppas iallafall på sovmorgon imorrn, känner att det skulle va skönt att få sova
till halv 9-9 men gubben skulle aldrig någonsin gå upp me henne om hon vaknade tidigare.
Visst, han går upp tidigt varje morgon men det gör ju jag också eftersom att Thea vaknar
när han åker till jobbet. Så 2 sovmornar i månaden för min del är väl inte för mycket begärt?

Jag drog till gymmet i förmiddags, va jätte taggad igår kväll men inte så mycket imorse men
det va ändå jätte skönt. Har gått ner lite drygt 1,5 kg sen förra torsdagen och om 1 kg har
jag gått ner 10 kg sen i slutet av september. Fotsätter det i samma takt som nu hinner jag
nå mitt första delmål långt innan utsatt tid :)

Och som det ser ut just nu kommer jag jobba ett par dagar i Juli :D Min underbara A kunde
ev va barnvakt dom dagarna så jag håller tummarna. Sitter ju inte helt fel me lite extra pengar
lagom till semestern :)

Häromdagen upptäckte ju jag att Thea hade massa vita bulor i överkäken och idag när jag
tittade såg jag att två tänder hade spruckit igenom helt och en annan såg man toppen på :D
Det går undan nu.

Ikväll tror jag Thea har lite mardrömmar eller så är det kanske tänderna som spökar för hon
har vaknat till 2 gånger och gråtit men sen har hon somnat om. Mitt lilla hjärta.

Snart är iallafall filmen slut och då blir det en sista cigg innan vi borstar tänderna och kryper
ner i sängen :) I helgen har vi inga speciella planer, ska iallafall upp till maria men det blir nog
på söndag. Imorrn ska vi nog dammsuga och diska.

Men vi görs! God natt och sussa sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!