Glad påsk!

Skärtorsdag idag och första dagen på påskhelgen :) Förra påsken va vi hos min moster för då va
ju inte Thea så gammal så jag ville inte åka så långt me henne men i år åker vi upp till Tierp och
firar påsk me mannens päron :)

Gubben fick va hemma pga ont om jobb så då har vi har myst hela dagen. Först åkte vi till netonnet
så jag fick köpa ny lur, blev en likadan som den förra. Den hade sjunkit i pris me en tusenlapp så
det va ju skönt :) Sen åkte vi till långbro och matade ankorna :)


 

Vi gick omkring där i drygt 30-40 min. Det började blåsa kallt tyvärr. Vi svängde förbi fruängen för att
handla lite till middagen och sen åkte vi hem och gjorde lunch. Thea somnade efter det och jag och
gubben låg i soffan och kollade en stund på tv. Sen insåg jag att jag inte hade ställt min klocka på
mobilen så istället för att den va halv 3 som jag trodde så va den halv 5 så det va bara att väcka Thea
och börja me middagen, ikväll blev det min underbara lax tillsammans me potatis och broccoli.

Efter middagen började jag packa lite men jag hade ingen lust så jag får fortsätta packa imorrn bitti
innan vi åker. Tänkte åka efter att Thea ätit lunch för då ska hon ändå sova och då är det toppen om
hon gör det på väg upp till Tierp :)

Gubben har kollat på hockey och det gick inte så bra för SAIK så han har inte varit så glad men det är
ju en match kvar så än är hoppet inte förlorat. Och nu ligger vi och kollar på potc 3 och sen ska vi sova.
Datorn kommer vi nog lämna hemma så om jag inte bloggar från mobilen så hörs vi på söndag kväll igen
eller måndag förmiddag. Tills dess önskar jag alla er en underbar påsk me massa påskägg och god mat :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!