Hockey denna torsdag

Det har blivit mycket hockey dom senaste veckorna men nu är det högst matcher kvar sen
är tv:n min igen :P Fast som tur är så har jag inte missat nåt av "mina" program när det har
varit hockey. Som ni säkert anar så är det dags för hockey ikväll igen så jag flyr till datorn
och bloggen. Thea går omkring me sin dockvagn och är bara allmänt lycklig och glad :)

Förmiddagen va slapp,jag och Thea tog ett bad innan lunch och sen fick vi på oss lite kläder
och så åt hon. Hon hann somna innan vi hann ut men jag väckte henne efter kanske en halv-
timme och tänkte att hon skulle sova i vagnen och då sov hon i kanske 20 min bara så idag
har hon sovit väldigt lite men är ändå jätte pigg och glad ikväll :) Vi tog en timmes promenad
bort till IKEA för att hälsa på gubben en snabbis och sen tog jag och Thea en snabb fika på ica
kvantum innan vi tog bussen tillbaka till fruängen. Hade så vansinnigt ont i fötterna men det va
skönt me en rask promenad.



Jag och Thea lekte en liten stund och sen somnade hon nån halvtimme. Gubben kom hem vid halv
4 och då vaknade Thea och fick mellis och sen åkte vi upp till visättra en snabbis för att hämta lite
pengar som min mamma va skyldig. Efter det åkte vi till maxi för att fylla på kyklskåpet och skafferi
lite och sen fick Patrik släppa av oss medan han åkte till palmyra och köpte middag. Tänkte bara
kolla en sak, är det okej om man äter kebab om man enbart äter köttet och sallad? För det är väl
i princip som en köttbit och sallad och det får man ju äta eller är jag helt ute och cyklar? Hur som
helst så kändes det som om jag hade gått upp allt som jag ev hade gått ner under mina promenader
och det mådde jag jätte dåligt över. Vi köpte även lite godis och sånt ikväll =/ Men just nu är jag inte
alls sugen.



Dottern ska snart nattas och jag och gubben ska se klart matchen och sen är det fråga olle och efter
det blir det en skön dusch innan det är dags att krypa ner under täcket :) Börjar en dokumentär ikväll
kl 9 om misslyckade skönhetsoperationer och ena tjejen som är me är en vän till mig men jag får väl
se reprisen ^^

Imorrn är det äntligen gymdags, fy fan va jag längtar. Måste träna bort allt jag äter ikväll. Börjar
märka att jag gärna vill försöka förbränna allt jag stoppar i mig, annars mår jag jätte dåligt. Hade
jag inte gymmat imorrn så hade jag tex tagit en långpromenad.

Jag tackar för mig för ikväll så hörs vi kanske imorrn :)



Kommentarer
Empy

Absolut kan du äta köttet och salladen, bara att du säger till dom att du vill ha extra sallad o ingen pommes.. :) Försök att inte köpa hem godis, för då finns de hemma, och finns de så är de lätt att man faller i dom gamla vanorna som du vill undvika, och i början faller man som lättast.. Kraaam !

2012-04-21 @ 15:09:19 | http://mittnyalivmedgbp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!