Imorrn är det vardag

Man blir det förvirrad när gubben är hemma på en måndag, det har känts som söndag hela
dagen nämligen men imorrn börjar vardagen igen. Skönt me en kort vecka iallafall :)

Vad har vi haft för oss idag då? Jag va jätte seg hela förmiddagen men tog en dusch och
sen piggnade jag till. Va tänkt att vi skulle gå ner till centrum innan lunch men Thea
somnade så medan hon sov så spelade jag och Patrik yatzy, vann 2 av 3 gånger :P hehe.
Thea vaknade och fick lunch och sen tog vi en promenad ner till centrum, det va så skönt
väder ute. Så efter att jag hade hämtat ut mammas paket gick vi till lekparken och åkte
rutshkana,lekte i sandlådan och gungade en stund :)



Det började blåsa så då gick vi hem och gav Thea lite mellis och sen åkte vi förbi mamma och lämnade
hennes paket och så åkte vi till city gross för att fylla på skafferi och kylskåp lite grann. Vi åt lite mer
mellis när vi kom hem och sen somnade Thea igen. Då låg jag och patrik i soffan och kollade på tv och
sen började jag me middagen :) Thea vaknade när vi hade ätit färdigt så då fick hon middag och sen tog
vi ett bad.

Hon hade lite problem me att somna ikväll, så fort vi släckte lampan vart hon jätte ledsen men efter en
stund somnade hon iallafall. Jag och gubben sitter och kollar på den nya serien "alcatraz" men den verkar
inte så bra, trodde den skulle va bättre. Men vi ska väl se det andra avsnittet efter nyheterna och sen blir
det sängen.

Får se va morgondagen har att erbjuda. Hoppas iallafall på bättre väder, vill ut och ta en promenad.
Annars blir det städning och innemys som gäller.

Ha en jätte trevlig kväll!



Kommentarer
ROXANNA

hej vilket sammanträffande :) var det i grundskolan ?

hare bra

2012-04-09 @ 22:42:37 | http://sannassanna.blogg.se/
Anonym

mycke mellis för en som bantar!

2012-04-09 @ 23:24:35
Rebecka

Inte speciellt och sen beror det väl ändå på va man äter! För min del blev det två knäckemackor och sen en banan.

2012-04-10 @ 06:43:42
Empy

Hallå!!! Mellis är jätte bra för den som bantar.. Med tanke på att man ska hålla blodsockret på en jämn nivå så inte suget sätter in.. haha kanske du ska läsa på lite innan du börjar att klanka ner på vad folk äter så kanske du ska titta på dina egna ,matvanor.. Enligt dietister ska du äta.. Frukost,mellanmål,lunch,mellanmål,mellanmål och middag! dricka ca 2 liter vatten om dagen och motionera 1-2 timmar per dag då går man ner i vikt.. sen betyder de inte att man äter ett helt mål bara för att man äter mellanmål..

2012-04-10 @ 09:39:42 | http://mittnyalivmedgbp.blogspot.se
Linda

Håller med "EMPY" går själv hos dietist och det är 6 mål om dagen som gäller :)

2012-04-11 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!