Massa lek och bus

Den här dagen vart som planerat men med andra personer :P Först va det bestämt att
jag skulle träffa M och L men då fick hon förhinder men då hörde Emma av sig så då
åkte jag och Thea ner till Huddinge vid 1-tiden för att umgås me henne och Greta. Vi
började me att gå och handla lite mellis till våra döttrar och sen knallade vi till råds-
parken och åt mellis och tittade på alla djur. Vi va nog där i lite över en timme :)
Thea och Greta sprang omkring massor och hade jätte roligt :)



Vi gick tillbaka till centrum och åt lunch på castello och där hamnade vi i ett samtal
med en äldre dam i säkert en halvtimme. Haha. Men det va roligt. Vi åt och pratade
ett bra tag men till sist blev Thea rastlös så då gick vi därifrån. Emma skulle in på
apoteket och sen gick vi till lekparken så att barnen fick leka av sig ordentligt.



Till slut blev Greta trött så vi tog en liten promenad innan dom tog bussen hem och då blev
jag och Thea själva innan Patrik kom och hämtade oss vid halv 6. Jag va inne i lite affärer¨
och kikade under tiden, hittade lite grann till både mig och Thea men den här månaden är jag
helt pank så det blev ingen shopping.



När gubben kom så åkte vi förbi mamma en kort snabbis och sen till willys och sen robbans
för att köpa middag. Hela familjen va jätte trött så vi bestämde att åka och storhandla imorrn
istället.

Men jag och Thea har haft en toppendag och hon va helt slut!

Nu ska jag och gubben snart gå och borsta tänderna och sen sova, är så trött efter dagens
äventyr. Imorrn ska vi som sagt storhandla, sen ska gubben byta däck och så ska han till
Kristian och lämna pengar. Och om vi orkar skulle vi behöva städa lite och röja upp lite
hemma.

Men jag tackar för mig nu så hörs vi!

God natt på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!