Old times

Satt och småläste några inlägg från min gamla blogg från 2008 och det va en jobbig tid
men jag hade en fin vän då som hjälpte mig. Och nu slog det mig, DÅ längtade jag
efter barn men hade en underbar vän och NU har jag barn men jag längtar efter en
underbar vän :( Varför kunde jag inte få ha båda i mitt liv samtidigt? Livet blir aldrig
som man tänkt sig, helt enkelt. Men jag är tacksam för dom åren jag fick me henne,
vår vänskap betydde allt för mig och hon fanns där jämt. Hon kommer alltid finnas i
mitt hjärta.

Usch, nu ska jag inte sitta och bli nostalgisk såhär på en lördagskväll. Det förflutna är
nåt jag kommer minnas me både kärlek och sorg och jag kan bara vänta och se va
framtiden har att erbjuda.



Visst är det skönt me lördag iallafall? Vad har ni hittat på idag? Själv skulle vi har städat
här hemma men först va vi ute och gick i 2 timmar och sen va hela familjen slut när vi
komin så Thea sov i två timmar och jag och Patrik slappade i soffan. Haha. Får väl ta tag
i städningen imorrn förmiddag istället för det måste verkligen göras.



Väckte lillstumpan vid 5 och då började jag me middagen som ikväll blev tortellini me ost
och baconsås, va helt okej. För övrigt har vi inte gjort så mycket mer,lekt och myst massa
såklart :)

Imorrn ska vi som sagt städa på förmiddagen och sen ska vi väl förhoppningsvis upp till Maria
och dom och hälsa på, har inte träffat på 3 veckor snart :( Och om det blir bra väder så ska jag,
gubben och Thea ta en kvällspromenad efter middagen.

Nu sover iallafall den lilla. Jag och Patrik sitter och kollar på gladiator :)

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!