Promenad i regnet!

Underbart me fredag redan :) Dock har vi inga som helst planer i helgen förutom att det
är hockey både lördag och söndag ^^ Vi får väl helt enkelt se vad vi hittar på.
 


Idag trotsade jag regnet och tog en promenad på lite mer än 1,5 timme och det va så
skönt :) Vi gick till långbro och matade ankorna och sen tog vi en sväng upp till långbro-
hallen och tillbaka till fruängen där jag va inne på coop och köpte ris och matlagningsgrädde,
tänkte göra korvstroganoff till middag ikväll, va 100 år sen vi åt det. Sen gick vi hem och jag
trodde att Thea skulle somna så fort vi kom in (vi gick ut efter lunch och hon hade inte sovit
nåt innan och inte medan vi va ute) men hon sitter och pratar i sin säng och verkar inte ha
några planer alls på att sova =/

Det märks att jag körde mycket armar på gymmet igår, hade jätte ont igår kväll och har
fortfarande ont idag. Känner även av i benen lite. Faktiskt jätte skönt! Och ikväll står det ju
kvällspromenad på schemat men jag är inte så sugen på att gå ut i regnet mer för idag så det
får bli lite övningar hemma istället i minst 30 min. Tänkte köra lite sneda situps, "plankan" och
kissande hunden. Men det blir efter middagen.

Måste även skriva ut och skicka in ansökan om utdrag från belastningsregistret. Dels måste jag
ha det för det där mentorsskapet och sen till ett jobb :) Har även fått ett erbjudande att jobba 4
dagar i maj och det låter mer än lockande. Ska se om jag kan övertala gubben att ta ut
pappadagar för dom dagarna. Det beror lite på hur mycket han förlorar i inkomst och hur
mycket jag får in för dom dagarna.

Nä,nu piper Thea så jag ska se va hon vill och sen ska jag plocka lite.

Hej svejs så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!