Så irriterande!

ÄR SÅ JÄVLA IRRITERAD!!!! FEGA JÄVEL!!!! Ni undrar säkert vad som hänt och jag ska komma
till det längre fram.

Det är iallafall skönt att det redan är torsdag imorrn, snart är det helg igen :) Vädret har ju varit
lite si och så idag men jag chansade och gick ut me Thea efter lunch och det va jätte skönt :) Vi
va ute och gick i 1,5 timme och Thea sov större delen av tiden, vilket va planen :)

Förrästen har min stora dam lärt sig att dricka ur glas alldeles själv utan att hälla allt över sig :D
Visst måste man hålla lite koll men hon fixar det jätte bra på egen hand. Och hon äter själv me
sked, inte jämt men ibland. Hon börjar bli så stor!



När vi kom hem igen så tog jag itu me disken och sen blev det massa lek och bus tills mannen
kom hem :)

Och ikväll har jag gjort en stor sak, enligt mig själv iallafall. Jag har anmält mig som mentor, typ
ungdomsmentor. Så nu väntar jag på att dom ska höra av sig så jag blir kallad till intervju. Ska
bli så otroligt roligt om dom vill ha mig. Ni kan läsa mer här www.mentor.se.

Och nu till varför jag är så irriterad. Jag har en "vän" på fb som skriver anonyma kommentarer här,
dryga och onödiga kommentarer. Vill bara att den personen ska ge sig till känna och stå för sina
åsikter, så jävla fegt! Trodde att jag bara hade vänner på fb som jag kunde lita på eller ifall som
inte ville mig nåt illa men jag hade visst fel. Det är iallafall en väldigt sorglig och patetisk person.
Funderar starkt på att lösenordsskydda min blogg nu, är så jävla trött på alla fega jävlar som kan
skriva massa skit men inte vågar stå för det! Men jag tänker inte låta den personen få det nöjet.

Imorrn är det gymmet som gäller, då kan jag skaka av mig massa frustration :D Ska bli så otroligt
skönt iallafall. Och på fredag ska jag och Thea upp till mamma och hälsa på :)

Nu ska jag fortsätta titta på greys och sen plocka och fixa lite innan läggdags :)




Kommentarer
Carro

Tycker absolut du ska sätta lösenord om du får så här mycket skit för att du skriver av dig om din vardag. Det ska ingen behöva ta!

2012-04-12 @ 08:29:22 | http://carrosell.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!