Så less

Ikväll är jag bara så less på tillvaron, det är inget särskilt som hänt utan känner
bara bläää på allt. Känner att jag och Patrik skulle behöva va barnlediga ett dygn
eller en helg och bara rå om varann och göra nåt på egen hand, utan barn. Jag
skulle behöva komma bort från stockholm, få lite miljöombyte. Jag vill ha ett jobb
och få in lite pengar. Ja, det är mycket jag vill men just nu är jag här jag är och det
är bara att bita ihop. Livet blir bättre och det blir fasiken inte bättre av att sitta och
tycka synd om sig själv. I slutet av maj blir vi barnfria ett dygn, i juni ska jag jobba
ett par dagar, i midsommar åker vi upp till Tierp. Så jag får ju som jag vill inom en
snar framtid :)
 
I förmiddags drog jag iväg till gymmet, blev bara ett snabbt pass då jag knappt har
sovit nåt inatt och va så trött. Blev mycket armar och ben. Vägde även mig och jag
har gått ner lite till, trots lingonveckan. Men när jag mätte mig så har centimetrarna
ökat jätte mycket =/ Förstår inte alls! Så irriterande. Nån som vet om jag gör nåt fel
eller så?

När jag hem satt a och Thea och käkade vindruvor och så hade Thea fått jätte fina
sandaler :)

Har väl inte så mycket att tillägga. Thea ligger förhoppningsvis och sover, jag ska se skönhets-
bubblan och sen fråga olle om jag orkar. Men ha en bra kväll.




Kommentarer
Anonym

Du ska nog inte äta Prinssestårta!!

Det du gör fel är troligen att äta förstora portioner och fuskar mycket dvs du äter fel sorts mat, troligen är den väldigt fet.



Betalar ni räkningarna via ombud dvs betalar 30 kr extra för varje räkning. Det verkar väl att kasta era stackars pengar i sjön!!

2012-04-27 @ 07:56:35
Rebecca

Jag äter inte speciellt fet mat, äter bara fullkornspasta till exempel. Mitt problem är läsken,skulle jag tippa på.



Ja, Patrik vägrar betala räkningarna via auotgiro eller via internet. Jag har påpekat flera gånger att det är flera hundra varje månad som vi förlorar på att betala räkningarna via ombud men han vill inte lyssna. För då ser han att dom blir betalda. Skitlarvigt! och onödigt.

2012-04-27 @ 08:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!