Snart är veckans första dag över

Hur har er måndag varit då? Antar att många har jobbat men lika många har nog
varit hemma me sina underbara små barn :)

Här hemma tog jag och Thea en liten sovmorgon imorse. Hon vaknade vid kvart i
7 och vid 8 fick hon en flaska välling och sen somnade hon faktiskt om och sov till
kvart i 9. Hade visserligen varit skönare om hon hade sovit oavbrutet till då eller
somnat om på en gång men man får va glad för det lilla :)



Som vanligt tog vi en timmes promenad efter lunch, hade hoppats att Thea skulle
sova då men hon va vaken hela tiden så när vi kom hem lade jag henne direkt och
hon sov i över 2 timmar.

Ja, det är väl det mest spännande som hänt idag =/ haha.

Lovade ju en bättre bild på min frisyr igår så här kommer den :)


Den här veckan blir det ingen vattengympa, avbokade kvällens pass för jag är så trött och
så tänkte jag köra ett pass djupvattengympa imorrn kväll istället men då ringde patriks
mormor och bjöd oss på middag imorrn kväll och det är ju mycket trevligare :) Så då ska
vi till östermalm imorrn kväll och se hennes nya lägenhet, spännande :) Får ta en extra lång
promenad imorrn :)

Nu ligger Thea och sover och jag väntar på att alcatraz ska börja. Ha en trevlig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!