Städning och ny frisyr

Här va det ingen sovmorgon imorse inte, Thea vaknade kvart över 7 men hon fått stå
och hoppa i sängen medan jag låg och drog mig en stund men vid 8 hoppade jag upp
och gjorde morgon och strax efter så gick även älsklingen upp.

Jag satte igång en tvättmaskin, gav Thea frukost och Patrik tog itu me disken. Sen
började jag dammtorka och Patrik dammsög. Gillar att vi hjälps åt me städningen
när han är hemma :) Thea sov en stund innan lunch och då passade jag och Patrik
på att ta ett bad tillsammans :) Sen fick Thea lunch och så åkte vi och hämtade mamma
och åkte upp till visättra för att hälsa på :D

Vi blev bjudna på äppelpaj, va jätte smaskigt :) Thea fick massa uppmärksamhet och alla
lekte me henne :) Sen va det dags för Patrik och mig att klippa oss :) Visst blev vi fina? Så
otroligt skönt me ny frilla, mitt hår va i akut behov av det. Bättre bild kommer imorrn eller
finns på fb för er som är vän me mig där :) 

Sen va det dags att åka hem och göra middag, dessutom va Thea jätte trött. Men jag har
haft en jätte bra dag och det va roligt att få umgås me min familj igen, jag behövde det.

Nu sitter jag och gubben och kollar på shutter island och sen blir det sängen, får se om vi
ens orkar kolla klart på den =/










I veckan står massa promenader, vattengympa, gym, playdates och storhandling på
schemat :) Men nu tackar jag för mig för ikväll så kanske vi hörs imorrn eller nåt!




Kommentarer
Anonym

Ska du inte åka bort i veckan ? Ändrade planer eller?

2012-04-23 @ 08:43:06
Rebecka

Ändrade planer :-)

2012-04-23 @ 09:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!