UNDERBART!

Jag va ironisk!

Gårdagskvällen va jävligt jobbig, det va psykiskt utmattande men det va skönt. Vi beslöt oss för att
satsa en sista gång och jag lyckades även övertala gubben att gå på parrådgivning så efter påsk
ska jag boka tid. Det här är verkligen sista chansen, funkar det inte så funkar det inte. Men jag
tänker ge allt för att försöka iallafall. Så nu är det iallafall okej mellan oss, det är långt ifrån toppen
men det är okej :)

Och till råga på allt så sumpade jag min lur i backen idag så hela skärmen sprack och skärmen funkar
osv. Så jag hoppas att garantin täcker det eller om vi har nån försäkring eller så. Annars blir det till
att va utan lur fram till skattepengarna kommer och då köpa en ny. Alltid är det nåt! Suck! Så nu är
jag utan lur så ni vet.

Förutom ALLT så är det väl okej. Haha. Det är underbart väder så jag och Thea har varit ute i ca 1
timme. Vi gick till långbro och matade ankorna :) Nu sitter jag och väntar på att mannen ska komma
hem så jag får höra me honom om vi har nån försäkring eller så som kan täcka skadorna. Från och
med imorrn är han ledig ändå till på tisdag, så skönt :) På fredag åker vi ju upp till Tierp över påsk och
hem igen på söndag.

Har inte så mycket mer att tillägga så vi hörs när vi hörs!




Kommentarer
Anonym

Det är väl inte ett gemensamt beslut att gå på rådgivning om du har övertalat Patrik, om det behövdes så vill han väl inte !

2012-04-11 @ 10:29:16
Rebecka

Han va orolig över hur vi skulle ha råd men jag känner att det är värt att investera i vårt förhållande och det tyckte han också. Det va liksom det eller separation. Och sen är det väldigt få killar som jublar åt att gå på parrådgivning för det är ju lite "pinsamt".

2012-04-11 @ 10:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!