Upptagen kvinna :P

Det är sällan jag har mycket att göra men nu har jag haft endel och därför har jag
inte hunnit att bloggat och orken har väl inte riktigt funnits till heller men ikväll är jag
någorlunda pigg :)

Igår kväll va ju vi bjudna på middag hos älsklingens mormor och vi hade det jätte
trevligt :) Lägenheten va väl sådär och området kändes som att komma till flempan
trots att vi va i östermalm =/ Men hur som helst. Hon bjöd på en jätte god köttgryta
och som efterrätt fick vi chokladmousse och till kaffet blev det prinsesstårta. Va minst
sagt proppfull när vi tog tunnelbanan hem igen och då va det bara att slänga Thea i
säng.



I förmiddags höll jag på att få dårdimpen på Thea. Jag va trött och hon va helt omöjlig,
hon gjorde allt hon inte fick göra och så va hon trött och bara på ett jävla humör. Men
sen blev hon jätte gosig och skulle sitta och pussas och kramas och då glömde jag bort
hur jobbig hon hade varit.




Idag har vi tillbringat hela eftermiddagen me Nina och Nova i Huddinge :) Vi mötte upp
dom där vid 12 och då tog vi först en lunch på castello,blev en kycklingsallad för min del.
Thea fick smaka massa kyckling, pasta, tomater, oliver och bönor och allt slukade hon i en
rasande fart :) Sen tog vi en promend bort till rådsparken och tittade på djur och våra små
prinsessor fick leka av sig ordentligt innan dom fick mellis. Jag följde me Nina in på hm en
sväng och sen skiljdes vi åt. Jag tog bussen och hoppade av i segeltorp och så gick jag hem.
Då mötte Patrik upp oss på gården och så gick vi direkt till centrum för at betala räkningar
och handla lite och sen kunde vi äntligen gå hem. Va så trött och hade jätte ont i ryggen. Fick
bli latmansmiddag idag, korv me bröd. Thea fick spaghetti och köttfärssås.



Resten av kvällen har hon varit hyperaktiv/övertrött. Hon har bara sovit sammanlagt 30-40
min sen halv 9 imorse. Men nu ligger iallafall hon och sover. Jag och Patrik sitter och kollar på
greys och sen blir det nog sängen. Imorrn blir det gymmet, ska bli så skönt. Vore skönt att
simma också men jag fick mens i igår morse så jag får se.

Ha en bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!