Vill ha ny design

Sitter och luskar ut hur jag ska fixa en ny design på bloggen. Mitt favoritprogram har dom ju
tagit bort och det nya programmet gillar jag inte alls =/ Vart fixar ni era headers? Och gratis-
designens som finns på designadinblogg, hur lägger man till egna bilder där? Har inte photoshop
och förstår mig ändå inte på det. Vill ha ett enkelt, svenskt och gratis program där jag kan fixa
headers.

Och det har löst sig me min lur, blir dessvärre en ny telefon då garatin inte gällde den sortens
skador och försäkringen täckte inte det. Så jag bad att få låna pengar av K så jag får köpa en
ny telefon och det va inga problem. Han är en riktig ängel :D Så betalar jag tillbaka när bb och fp
kommer. Men en positiv sak är att Patrik fixade så att nu ska försäkringen täcka alla sorters skador
på allt och det är ju toppen. Speciellt när man har en vild 1-åring hemma.



På tal om Thea så hade hon jätte svårt för att somna ikväll men det är vårt fel för hon fick sova för
länge och för sent i eftermiddags men efter några minuters skrik somnade hon. Jag och mannen
sitter och kollar på och snart blir det en dusch och sen sängen.

Undra va vi ska hitta på imorrn när han är ledig? Det ska ju bli bra väder så det blir väl en promenad
till långbro och mata ankorna och sen nån parklek, kanske ska testa den i fruängen när vi ändå är i
krokarna :)

God kväll!



Kommentarer
Jenna ♥ Sessan

Du kan ladda ner photoscape, jag använder mig utav både de och photoshop fast mest photoshop då de är roligast.



Men photoscape är gratis och på svenska, bara googla och ladda ner. Du kan göra egna "collage" i form av en header och skriva text och lägga dit småfigurer och så. Hur lätt som helst! :)

2012-04-04 @ 22:44:15 | http://ensessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!