Back to reality!

Gubbens första arbetsdag är över och jag och Thea fann oss rätt snabbt i vardagen
igen. Saknade dock gubben jätte mycket idag, fattar inte dom som bara tycker det ska
bli skönt när deras respektive börjar jobba igen. Men det är skönt att komma ifrån
varann också :)
 
Här hemma har jag städat, tvättat, bytt gardiner i köket och myst me min lilla älskling.
Idag satt hon länge och tittade på barnprogram, hon börjar bli mer och mer nyfiken
och intresserad av vad som går på tv :P Hon älskar djurprogram, då blir hon jätte
exalterad och ropar dä! och pekar på tv:n. Och inatt vaknade jag av att hon satt i
sängen och sa titta hea =titta thea. Haha. Min älskade och underbara unge! Det är
så roligt att orden börjar komma sakta men säkert. Det enda ordet hon har lärt sig
tydligt är titta och mamma, resten är bara svammel (för oss som inte förstår) haha.
Men det kommer nog släppa när hon har börjat på förskolan.
 
 
När patrik kom hem blev Thea jätte glad, hon har varit jätte mammig idag och har bara velat
kramas och pussas. Tror att hon har saknat pappa lite ;) Vi fixade middag och käkade och sen
tog vi en promenad bort till en lekpark vid badet och Thea gick HELA vägen själv.
 
 
Vi åt lite frukt när vi kom hem och sen va det bara att borsta tänderna och natta stumpan som
slocknade på en gång :)
 
Imorrn har vi inga planer men resten av veckan har vi lite skojigt :) På onsdag ska vi till IKEA,
får se om jag lyckas få me mig sällskap eller inte, på torsdag ska vi antingen till mamma eller
upp till visättra och på fredag kommer theas fröknar hit :)
 
Nu ska jag se den här nya dokumentären om kortväxta som börjar på fyran men ha en trevlig
kväll så hörs vi imorrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!