En dag hos mamsen

Imorse hade jag ställt klockan på 7, just för att va säker på att duscha och göra mig
ordning ifred, Thea brukar i princip aldrig vakna före halv 8-8 men just imorse skulle
hon vakna kvart i 7 så vi åt frukost och sen fick hon bada tillsammans me mig. Jag
gjorde mig ordning och så gick vi till bussen vid 10-tiden, hade bestämt tid me mamma
vid 11.
 
Mötte upp henne i flempan och då va moa me, gjorde henne en tjänst innan hon gick
till skolan och jag, mamma och thea gick upp till mamma. Fikade lite och Thea fick
lunch. Hon och mamma lekte massa och sen gick vi ut och som vanligt rusade Thea
direkt till gungorna. Haha. Vi va ute i drygt en timme och sen gick vi tillbaka igen,
tänkte att Thea ville sova men inte då. Hon lekte på som bara den.
 


 Hittade bilder på mammas telefon från när Thea va liten, åh va jag saknar att ha en
liten igen. Min lilla knubbis!
 
Vid 15-tiden va det dags att börja röra oss mot bussen och åka hem och precis när
vi klivit in i hissen så somnade hon och vaknade så fort vi hade klivit ur bussen :)
Va inne och handlade lite och halvvägs hem så kom älsklingen och mötte oss.
Kom hem och gjorde middag och sen började vi röja och plocka. Imorrn ska jag damma
och dammsuga innan Theas fröken kommer.
 
Men ha en trevlig kväll!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!