En utflyktsdag :)

Idag kände jag att jag ville hitta på nåt, det va tråkigt väder ute och att bara sitta inne är ju
inte speciellt roligt så vi googlade lite om roliga saker för barn i både uppsala och gävle
och då såg vi att gävle hade ett järnvägsmuseeum så vi skulle åkt dit men då hade inte
Patrik nån lust så vi åkte in till gävle först och kilade in på dollarstor, en affär jag varit jätte
sugen på att besöka länge men mina förväntningar uppfylldes inte, blev jätte besviken. Det
va som typ rusta eller ÖB. Hittade iallafall lite grann som vi varit på jakt efter i stockholm
men inte har hittat så det va ju alltid nåt :P
 
Sen åkte vi till valbo köpcentrum för lite shopping :) Blev lite "dagis-anpassade" kläder till
Thea, jag hittade en tröja och ett armband och Patrik köpte displayskydd till våra mobiler.
Sen blev det en lite sen lunch på donken innan uflykten fortsatte.
 
Vi åkte till dragons gate och tittade lite, varken jag eller patrik hade aldrig varit där förut så det
va en kul grej att göra :) det va jätte häftigt och thea älskade stendjuren som fanns där :) Som
hon är så skulle hon såklart kramas me dom :) Vi va där i säkert en timme innan vi slutligen
begav oss hemåt igen :) thea sov som en stock i bilen och sen fick hon sova i nästan en timme
hemma medan jag fixade middagen. Vi va ute en stund efter det och Thea ville klippa
gräsmattan :P tyvärr kunde vi inte va ute jätte länge pga alla dessa *pip* mygg. Hon tog ett bad
och vid kvart i 9 somnade hon som en stock. Hon har sovit underbart HELA semestern :D det
va bara en natt då hon vaknade av en mardröm och va otröstlig i 20 min men det är allt. Och
många sovmornar har vi fått, dock inte här men i jämtland :)
 
Nu sitter jag och gubben och spelar yatzy och sen ska han diska medan jag tvättar ansiktet och
noppar ögonbrynen, ser för hemsk ut nu. Haha.
 
Imorrn har vi inga planer, det är vädret som avgör va vi hittar på.
 
Ha en trevlig kväll!
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Anonym

Hur har du råd att shoppa så mycket med tanke på att du inte har ett arbete?
Är det Patrik som betalar allt för dig ?
om så är fallet att han orkar att försörja dig som inte vill arbeta (om du vill arbeta och inte var så kräsen så finns det jobb! ni bor ju i en storstad!)
Du är verkligen en parasit.

Svar: Shoppa så mycket? Thea behöver lite kläder tills hon börjar på förskolan. Och jag betalar allt själv. Egentligen har jag ingen som helst skyldighet att förklara nåt för dig för det är inget som du har att göra me!
Rebecca

2012-08-24 @ 12:47:36
Lotta

Håller med dej Rebecca .. folk har inte med att göra med att du shoppar. Ungar växer rekord snabbt. Behöver nytt hela tiden.

massor av kramar till dej <3<3

2012-08-24 @ 16:35:32 | http://lottasvahn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!