Lite shopping på IKEA

Först vill jag tacka söta carro och sigge som gjorde mig och Thea sällskap på IKEA :)
Det va jätte roligt att ni följde me, tack! Blev som sagt lite nödvändig shopping där,
köpte ett nytt duschdrapperi, 4 bordstabletter, en kudde och örngott till Thea. Efteråt
blev det en fika innan sällskapet åkte hem.
 
Jag och Thea gick in på barnens hus en snabbis för att titta lite och hittade ett underlägg
till henne också :) Toppen! Sen tog vi bussen hem och då såg jag att patrik redan va
hemma så jag ringde ner honom till porten så han kunde hjälpa mig :P hehe.
 



Vi satte upp duschdrapperiet och sen blev det lite slappande i soffan innan jag satte igång me middagen,
Thea va visst hungrig. Hon åt en hel stor burk me barnmat och två skålar me ris :O haha. Mitt lilla
matvrak.
 
Ikväll ska hon och pappa få bada och jag ska väl röja upp lite hemma, fixa om gardinerna i köket och
hänga in tvätt.
 
Imorrn blir det nog ett besök hos mamma om vi inte åker upp till visättra :) Ska iallafall bli trevligt vart vi
än hamnar.
 
Måste sätta mig nån kväll och gå igenom alla bilder från semestern oh framkalla, har väl en sisådär
200 kort att framkalla ;) haha. Ska även köpa en scrapbook inom kort som jag kan klistra in fotona
som jag framkallar från instagram, dom blir ju fyrkantiga istället för det vanliga formatet. Ska även
köpa en större låda som jag kan dekorera själv och där ska jag lägga Theas minnessaker, typ
första teckningen och det där lilla armbandet som hon hade på BB. Och så ska vi köpa träbokstäver
i Theas namn och göra en egen klädhängare åt henne som hon kan hänga sin jacka och så på. Ja,
vi har massa småprojekt på gång så här hemma blir det en kreativ höst som jag ser fram emot :D
 
Nu är det inte många dagar kvar me min lilla älskling hemma, på måndag smäller det! Men det ska
bli skönt, både för henne och för mig. På torsdag ska jag ÄNTLIGEN till gymmet (om allt går bra på
inskolningen) och det ska bli så skönt. Kommer ha rejäl träningsvärk, har ju inte tränat på drygt 2 mån.
Måste även förnya mitt gymkort eller om jag ska byta gym och testa nyöppnade 24/7 i fruängen? Men
då kan jag inte simma och köra vattengympa. Nä, fortsätter i västertorpshallen, trivs bra där!
 
Nä, här kan jag inte sitta och dega, har lite att göra men ha en trevlig lillördag!
 



Kommentarer
Carro

Tack själv för sällskapet :) Vi behövde ändå också åka till IKEA så det var kul att vi kunde gå tsm dit :) kram

2012-08-31 @ 06:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!