Patetiskt och skrattretande

Jag satt och tänkte på en sak som jag tycker är ganska lustig men patetisk och som visar
att folk lägger sig i nåt dom inte vet ett dugg om. Många tror ju att jag bor ihop me patrik
för ekonomin vilket jag finner rätt skrattretande. För det första så älskar jag honom och jag
trivs me honom, annars hade jag flyttat. För det andra så verkar folket tro att patrik är jätte
rik me tanke på alla kommentarer jag får om att jag bor här pga ekonomiska skäl. Vi har det
varken sämre eller bättre än nån annan, vi klarar oss och det är huvudsaken.
 
Och ni som tror allt möjligt om patrik, sluta me det! Ni känner inte honom. Han kan tänka själv
och jag skulle aldrig be honom om pengar stup i kvarten, hur naiv tror ni att han är? Ni får tro
va tusan ni vill om mig men lämna patrik utanför tack!
 
Om jag vore ute efter pengar så skulle jag ju inte välja patrik om jag säger så. Är bara så less
på att alla ska spekulera och disskutera nåt som inte rör dom för fem öre!!!
 
Patrik kan som sagt tänka själv, jag tvingar inte honom att va tillsammans me mig om han inte
vill, jag tvingar inte honom att köpa saker till mig för pengar han inte har. Jag tycker att ni borde
ha lite högre tankar om en människa ni inte ens känner men som ni ändå kan idiotförklara!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!