Utflykt till gysinge

Snart är den här semestern slut, 4 veckor har verkligen gått så otroligt fort men jag
längtar efter att få komma tillbaka till vardagslunket och dom gamla vanliga rutinerna
igen, som dock kommer bli nya från och med nästa måndag :) haha.
 
Idag har vädret varit rätt toppen så vi åkte iväg till gysinge för att käka lunch och bara
njuta av solen. Va där i nån timme och sen åkte vi förbi månkarbo för att handla lite
innan vi åkte tillbaka till torpet.
 
Fixade middag och sen fick Thea sova medan patrik åkte iväg för att köpa välling och
jag fixade disken.
 
Nu gör vi inte så mycket. Thea sover sen över 1 timme och gubben sitter och spelar på
mobilen. Jag ska väl blogga klart och sen tvätta bort sminket och sova. imorrn bär det
av hemåt igen, ska bli jätte skönt. Vi har massa att fixa och det är skönt att ha det gjort
innan patrik börjar jobba igen.
 
Vad ska jag och Thea göra den veckan då medan gubben jobbar? Vi ska till IKEA nån
dag för att köpa en kudde till Thea att ha på förskolan, sen ska vi upp till mamma nån dag
och maria nån dag och så skulle melissa komma förbi nån dag. Så vi har lite att göra vi
me :)
 



Kommentarer
Anonym

Jag måste bara få fråga om Thea redan är framåtvänd?

Svar: Nä,det är hon inte :-) hon sitter bakåtvänd :-)
Rebecca

2012-08-25 @ 14:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!