Veckans lunk fortsätter

Veckan fortsätter i samma takt som vanligt.
 
Idag blev det ännu en tvättmaskin och diskning. Syns inte ett spår efter min storstädning
igår, så värdelöst att städa men jag får iallafall sinnesro nån timme =/ haha. Blir lättare
när Thea börjar på förskolan och inte har hela dagen på sig att stöka ner :P
 
Efter lunchvilan så tog vi en promenad ner till centrum för att handla lite och sen satt vi
och kollade på barnprogram och åt frukt i väntan på att pappa skulle komma hem från
jobbet :)
 
Fixade middag och efter middagen skulle patrik ner till centrum för att köpa cigg så jag
och Thea följde me så kunde Thea leka lite i parkleken också :)
 
Nu håller Thea på och leker för fullt, hon ska snart få ny blöja och borsta tänderna innan
läggdags och kl 9 är det äntligen dags för house igen :D wiiieeee.
 
Nä, nu ska jag på toa så vi hörs imorrn!
 









Kommentarer
Anonym

Har du sökt arbete?

Svar: Jag har kollat runt lite men ska börja söka så snart jag fått ihop ett hyfsat cv och personligt brev. Och sen drar jag mig lite för att söka pga att jag inte har några referenser.
Rebecca

2012-08-29 @ 07:55:22
Anonym

Har inte du arbetat något ? Det har du ju skrivit tidigare om jag int missminner mig.
Tips fixa CV och sök du har ju erfarenhet eftersom du har barn.

Svar: Jag har arbetat förut och praktiserat men alla mina tidigare arbetsgivare/kontaktpersoner har slutat/dött/gått i pension. Därför är jag glad att jag har mitt tim.vik, då har jag en referens där iallafall :)
Rebecca

2012-08-29 @ 09:30:13
Anonym

Även om kontaktperson /chef har slutat kan de lämna referenser,du har väl kvar namn och ev telenr till dom

Svar: Ja, det har jag men hur ska dom kunna lämna refernser när jag inte vart dom jobbar nu eller så? Efterträdaren kan ju inte säga nåt, för den personen har ju aldrig träffat mig.
Rebecca

2012-08-29 @ 10:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!