4 dagar kvar!

Endast 4 dagar kvar till julafton och än är julstressen inte här, rätt skönt :) Dom flesta
julklappar är fixade, har 2 kvar, allt julpynt är uppe. Det som är kvar är handling av
julmat, granen ska köpas och kläs, det ska bakas lite och köttbullar ska rullas och
hemmet ska storstädas. Nu längtar jag verkligen! :)
 
Här hemma är alla fortfarande snoriga och småförkylda och till råga på allt så hälsade
lingonveckan på idag så jag har haft världens mensvärk hela förmiddagen. Fixade
ordning Theas juloutfit i eftermiddags så nu är gubben och dottern fixade men själv
har jag ingen aning om vad tusan jag ska ha på mig =/ haha. Som vanligt då :P
 
Och min önskan slog in igår :D Önskade ju att Thea skulle sova en hel natt och det
gjorde hon :O haha. Hon somnade rätt fort i sin säng och sov sen hela natten. Vi tror
att hon har fått en släng av nattskräck för vi hade adventsljusstaken på igår kväll och
vi tror att den hjälpte rätt mycket. Vi gjorde samma sak ikväll så vi får se om det hjälper,
vore ju alldeles underbart isåfall.
 
Ikväll har jag suttit och skrivit inköpslista och lagat ett par byxor och gubben har fixat
räkningarna.
 
Imorrn är det sista arbetsdagen innan jullovet, jobbar 8-16. Gubben och dottern hämtar
upp mig och så åker vi och handlar mat och pynt till granen och om vi orkar så köper vi
granen på kvällen eller på lördag förmiddag. På lördag eftermiddag ville Madde träffas
och åka lite pulka så jag hoppas att det blir hyfsat väder, vore roligt att åka lite pulka me
Thea :)
 
 
Nu blir det en varm dusch och sen kallar sängen men vi höres imorrn :)



Kommentarer
Carro

Hoppas hon inte lider av nattskräck , är otroligt jobbigt :( min äldsta son lider av det periodvis och vaknar på natten och skriker hysteriskt! Med tanke på att kroppen är vaken med hjärnan sover så är det omöjligt att få kontakt med han! Ett anfall brukar vara mellan 5-15 min! Finns inte så mkt att göra mer än att finnas och se till att han inte råkar skada sig! Ibland kan jag tända lampan (fast man inte ska väcka dom) men ibland klarar inte mitt mamma hjärta av att se han så :(

2012-12-20 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!