En bra lördag trots allt :)

Idag har jag och älsklingen varit effektiva och fått mycket gjort :) Dock vaknade
karln på fel sida och va lite sur och vresig hela förmiddagen men sen ordnade
det sig och vi fick en bra lördag :)
 
Vi lämna Thea hos mamma vid 11, då åkte vi ut till brisak och fixade dom sista
julklapparna plus lite grejer till julgranen, sen åkte vi hem och började röja, städa,
få upp julpyntet och slog in alla julklappar. Åkte till city gross och handlade och
sen åkte vi och hämtade hem vår lilla prinsessa. Kom hem vid halv 7, då va det
bara att fixa ihop nån middag och slänge i sig för sen kom Nilssons på fika :)
 
Leah och Thea lekte stundvis jätte bra men sen blev det bråk om vem som hade
vad osv. Haha. Leah satt och sjöng, hon va så duktig. Vi andra satt och pratade
och vips så va klockan över halv 10 så dom åkte hem och vi nattade Thea, som
somnade efter lite protester trots att hon va JÄTTETRÖTT. Jag och gubben har
precis tagit en varm dusch, imorse hade jag ont i halsen och feber men under
dagen har jag inte känt av npt men nu ikväll kom febern tillbaka. Tur att jag köpte
massa ipren för nu har jag absolut inte tid att va sjuk och inte sista veckan innan
jullovet!
 
 
 
Nä, dags för kvällsciggen me gubben och sen borsta tänderna och sova. Natti natt :)



Kommentarer
Anonym

Konstigt sätt du har att ta hand om dig när du är sjuk

Svar: sjuk och sjuk, jag håller ju inte på och dör :P Och dessutom hade jag inget val, nu innan jul är det massa som ska fixas och tiden räcker inte till, då hinner jag tyvärr inte ligga hemma.
Rebecca

2012-12-16 @ 07:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!