En liten bloggpaus

Som ni säkert har märkt har jag inte inte skrivit nåt på ett par dagar men jag kände att
jag behövde en liten bloggpaus men nu är jag tillbaka igen :)
 
Vad har hänt sen senast då?
 
Jag och Thea har legat sjuka några dagar. Hon har halsfluss och äter för tillfället penicellin
och jag har haft feber nån dag och halsont men sen i fredags kväll mår jag bättre :) Gubben
har varit på firmafest. Jag och Melissa va på heron city och käkade på pizza hut och sen
såg vi breaking dawn part 2 och den va så underbar, jag satt me hjärtat i halsgropen större
deleb av filmen typ och tårarna va inte långt borta =/ haha. Jag älskade den! Thea sov hos
farmor och farfar en kväll också. Vintern har ju verkligen kommit på allvar, jätte härligt!
Jag har börjat julpynta lite hemma, nästa helg åker julgardiner och tomtarna upp :)
 
Ja, det är väl va som hänt i stora drag. Imorrn börjar en ny arbetsvecka och det är bara
15 arbetsdagar kvar innan jul och nu får fasiken sjudomar och vab hålla sig härifrån för
jag vill inte missa mer! Har nämligen en sak som jag vill försöka spara ihop till och köpa
i slutet av januari :) Om jag köper den så kommer melissa döda mig! :P hahaha.
 
Men ha en trevlig kväll på er :)
 
 
Min lilla sjukling :(
 
 
Lite jul i vårt hem :)
 
 
Thea ute i snön och så när hon hjälpte mig me middagen :)
 
  
Julmys på balkongen :)
 
      
Egobilder från biokvällen :P
 
Dom två finaste sover, en fin vinterbild jag tog förut och första adventsfika imorse :)
 
Mitt lilla projekt som jag har hållt på me några dagar, är sjukt nöjd me resultatet :)
 
En liten vinterpromenad tidigare idag :)



Kommentarer
Anonym

Nu nör det är så kallt bör inte Thea ha napp ute, blir ju dregel, slask runt munnen som kyler huden

Svar: Vi hade inga problem förra vintern så jag tror nog det går bra i vinter också :-) och hon dreglade mycket mer förra året me tänder än nu.
Rebecca

2012-12-03 @ 07:57:09
Anonym

För någon dag sedan skrev du att hon dreglar väldigt mycket en tröja på någon minut !
Var rädd om hennes kinder/ haka.

Svar: Ja, nu har hon halsfluss och dreglar massor men när hon är frisk dreglar hon inte nåt alls.
Rebecca

2012-12-03 @ 08:07:12
Anonym

När hon har napp blir det slask runt munnenoch med -10 grader så är det inte bra för hennes tunna skinn

Svar: Som sagt, hon klarade sig hela förra vintern så jag förstår inte varför hon skulle få såna problem den här vintern? Hon har inte napp alltför ofta när vi är ute heller utan bara när hon blir ledsen eller arg.
Rebecca

2012-12-03 @ 17:06:50
Anonym

Förra vintern gick hon väl inte så mycket utan var mer skyddad från vinden (som kyler så mycket)

Svar: Hon gick massor förra vintern :) hon lärde sig gå i december.
Rebecca

2012-12-04 @ 07:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!