En mindre lyckad "utgång" igår

Jaaaaa, gårdagen vart väl inte helt lyckad gällande utgången. Haha. Men den korta
stunden jag va ute så hade jag trevligt och det va roligt att träffa både emma och putte
igen :) Bättre lycka nästa gång :) Och älskade emma, du gjorde helt rätt <3 Ha inte
dåligt samvete, du gjorde det dom flesta mammor skulle ha gjort.
 
 
Jag va iallafall hemma strax efter 11 igår kväll och då låg jag och karln i soffan och kollade
på film innan vi stupade i säng.
 
Idag har vi inte gjort så mycket. Plockat lite hemma, handlat lite och bara myst. Ha en trevlig
kväll :)
 



Kommentarer
Anonym

Synd att du inte är nöjd med din utekväll

Svar: Haha, det är sånt som händer. Bättre lycka nästa gång :-D
Rebecca

2012-12-30 @ 18:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!