En perfekt julafton :)

Vi hade en underbar julafton igår och det värmde verkligen i hjärtat att se Theas ögon
tindra när hon öppnade sina julklappar och hon blev så glad. Min moster, mamma, och
mina två kusiner firade me oss, vi kollade på kalle anka, åt mumsig julmat (dessvärre
sov Thea under middagen, det va likadant förra året) haha. På kvällen öppnade vi
massa julklappar och jag hoppas att alla blev nöjda me sina julklappar. Jag blev
supernöjd me mina och jag tror Thea blev nöjd me sina.
 
 
Jag fick ett berlockarmband som jag ville ha, två tröjor och en parfym. Thea fick två
dockor (en pratdocka och en baddocka), hon fick docksäng och en dockmatstol.
Patrik fick massa trisslotter, ingen me vinst :( haha. Och av mig fick han ett häng-
smycke me Theas namn ingraverat. Kvällen avrundades vid 23-tiden och då stupade
vi i säng. Helt slut!
 
 
 
Idag va ju planen att åka upp till Tierp för att fira en liten minijul me Theas farmor och
farfar men dom ville inte att vi skulle åka upp i det här snöovädret så vi bestämde att
vi skulle åka in till stan till dom imorrn istället. Så den här dagen ägnas åt att städa, röja
och fixa hemma. Vi ska väl åka och panta senare eventuellt.
 
Men god fortsättning på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!