Granen står så grön och grann i stugan :)

 
Imorse tog mina två älsklingar en rejäl sovmorgon men det behövde dom :) Under tiden
åt jag frukost och duschade i lugn och ro :) Sen satte vi igång dagen. Började me att åka
till skärholmen och där va det julkaos. Haha. Folk överallt! Men det gick bra, fixade det
som skulle fixas och sen åkte vi hem och åt lunch. Idag tog jag nytt hål i näsan också :D
Har velat göra det länge nu men har aldrig haft tillfälle men av en ren slump så va det en
som stod utanför newyorker och gjorde så då passade jag på. Känns toppen att ha hål igen :)
 
Patrik åkte ut för att köpa julgran och fixa julgransglitter vilket va lättare sagt än gjort,
det va slut överallt men han hittade lite på hornbach, men bara i guld. Hade gärna velat haft
rött me men men, det får blir nästa år. Vi klädde granen och den blev helt okej :) Thea ville
såklart hjälpa till och hon va jätte duktig.
 
 
Imorrn ska vi bara va hemma och storstäda, jag ska baka rocky roads och rulla köttbullar. Får se
om vi åker ut och köper bingolotter, vore mysigt att spela lite bingolotto och ha en mysig uppesittar-
kväll :) Kan inte förstå att det är julafton på måndag men jag längtar verkligen!
 
Nu ska jag fortsätta njuta av en mysig kväll me min älskling men vi lär ju höras imorrn :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!