Minijul hos svärföräldrarna :)

Förmiddagen ägnades åt lite mellandagsshopping i kungens kurva me Nilssons, hittade
tyvärr inget på rean men hittade ändå tre tröjor och ett par byxor som jag fullkomligt
älskar! E hade liknande byxor på jobbet och jag föll pladask för dom och så hittade jag
ett par liknande på idag :D hihi. Men det va det ända, inget till Thea hittade jag. Vi åkte
hem och käkade lite lunch och vid 2 så sov Thea middag. Sen gjorde vi oss ordning och
åkte till stan för att fira en liten minijul me Patriks föräldrar.
 
 
Thea fick massa julklappar, det va kläder, en spis, en teservis och massa köksredskap.
Jag och Patrik fick pengar :) Vi åt lite julmat och pratade massor, klockan va närmare 19
när vi kom hem igen. Tog och röjde lite så Theas julklappar fick plats men när granen
åker ut så måste vi möblera om lite och fixa ordning ordenligt.
 
 
Vi lade Thea vid halv 10 och nu sitter vi bara och tar det lugnt. Snart blir det nog sängen för vår
del också. Imorrn måste jag till skärholmen en snabbis och fixa några saker tills på fredag för på
fredag ska jag ut :D Och jag håller på och längtar ihjäl mig! Första riktiga utgången på 4 år :O
Hoppas på en awsome kväll iallafall! Och på fredag dag ska patrik hjälpa sina päron så då blir
jag och thea solo ett par timmar. Sen tror jag att han skulle träffa W.
 
Men ha en underbar kväll :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!