Mysig andra advent :)

Idag har vi haft en toppendag. Först fick vi sovmorgon till halv 9, sen kollade vi på
barnprogram och åt frukost. Vid halv 11 klädde vi på oss och gick ut i det underbara
vintervädret för att åka lite pulka me Thea och det va ingen direkt hit, än så länge. Va
ju första gången men hon satt helt neutral. Haha. Tråkunge! Men vi va iallafall ute en
stund och det va jätte skönt. Kom in och käkade lunch, sen sov Thea och då blev det
en dusch och påsättning av tvättmaskinen. Thea vaknade och så gjorde vi oss ordning
för att åka till flempan och lite advents/släktfika :)
 
 
Där va det fullt hus hos min kusin som hade bjudit in oss :) Min faster, farmor, halvsyster och
hennes lilla son va där :) Va så roligt att träffa alla igen. Vi pratade massor, fikade och Thea
skulle ju krama august hela tiden :) Barnen hade även fått varsin julklapp, Thea fick en jätte
fin katt som sov och tröck man på ena tassen så snarkade den och den tyckte hon om :D
 
 
Vi kom hem vid halv 6, började me middagen på en gång och sen tog Thea ett bad och så lade
vi henne. Men hon vaknade både en och två gånger och för tillfället sitter hon i mitt knä och har
inga planer på att sova. Jag ska iallafall ta en varm dusch och sen funderar jag på att lägga mig
och jag misstänker att vi får sällskap i sängen ikväll. Men det kan ju va mysigt emllanåt men det
har blivit väldigt mycket sånt den senaste tiden så nu önskar jag att hon kunde gå tillbaka till att
somna så fort man lade henne, inte sova i vår säng samt att inte vakna vid 4 varje dag.
 
Imorrn är det dags för en ny arbetsvecka :D 10 arbetsdagar kvar innan lite julledighet, vart tar
tiden vägen?!?
 
Men jag antar att vi hörs imorrn! Hej då på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!