Nu har jag julledigt :D

Hmm, natten till idag va inte lika lyckad gällande dotterns sömn. Hon vaknade vid 2 och
sen va hon vaken bra länge och somnade till slut på min mage och jag låg 2 cm från
sängkanten och va helt oförmögen att röra mig. Hmm. Men klockan ringde vid halv 6
och jag va på ett strålande humör :D Kände sånt otroligt lyckorus. Jätte konstigt :S
 
På jobbet va det bara bra förutom att min kollega slutade idag. Det va jätte tråkigt för
den senaste tiden kom vi varann rätt nära och jag trivdes i hans sällskap, vi skrattade
och hade jätte roligt så jag kommer sakna honom endel :( Hade fått en gigantisk
fruktkorg av chefen också i julklapp :) åh, jag vill verkligen inte sluta om några månader!
 
När jag slutade kom karln och dottern för att hämta upp mig och så åkte vi till kungens
kurva för att köpa julmat och pynt till julgranen men hittade inte allt så vi måste ge oss
ut imorrn igen och så måste jag köpa dom sista julklapparna. Så det blir en sväng till
skärholmen och ica kvantum och sen ska vi köpa granen :)
 
Hörs imorrn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!