Reunion ikväll :D

Igår åkte vi iväg till sickla en sväng, älsklingen vill in på best of brands och kolla på en ny
vinterjacka och så va jag inne på några affärer. Fyndade två par jeans till Thea, bägge för
under halva priset :) Sen köpte jag två nya näsploppar och en eyeliner, min gamla va
helt slut.
 
Och för tillfället sitter jag och njuter av ensamheten :) gubben är i stan och hjälper sin
mamma och dottra sover. Får se om gubben är hemma till middagsdags eller om han
kommer hem innan jag åker.
 
Ikväll är det dags för en liten klassåterträff, fy fan va det ska bli kul :D Får se hur många
det är som dyker upp men jag hoppas det är några stycken. Många av mina klasskompisar
har jag inte träffat sen vi slutade skolan och det är typ 10 år sen =/ Helt sjukt! Ska möta
upp Emma vid pendeln i flempan kl 20 iallafall :)
 
Har väl inte så mycket mer att skriva om nu men vi hörs imorrn :)
 



Kommentarer
Emma

heeey!! du ska komma hit. vi får skjuts till stan =) VIP! haha! så ta bussen till ortoped, ring när du åker hemifrån. xx

2012-12-28 @ 13:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!